CHAE Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 [...] Och det verkar som att jag klarade allt dator meck med både E-Bay o Paypalbetalningen. [...] Kul m gitarrbygge 🙂 Så länge du inte blivit scammad så är allt 100% gött 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Är det Röv Arsle? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Är det Röv Arsle? Smartass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 (redigerat) Hade kaffefritt dygn senast i söndags. blev nog bara ett par koppar med grönt te. Kaffe blir det mest på jobbet, men hade en straight-edgevår för några år sedan då jag skippade både alkohol och kaffe. Det var skittråkigt 😏 Redigerat 11 februari 2014 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 va kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 ...och gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Trött, trött trött som attan.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 @Nay: sov då 😑 Det tänker jag göra i alla fall 🙂 Go nuts, krappar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Heda! ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Se där, sadam. Memphis erbjöd sig just att bli din PT. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Doktor vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Kul m gitarrbygge 🙂 Så länge du inte blivit scammad så är allt 100% gött 🙂 Säljaren verkar ha gott rykte, varit med på ebay sen 2003. Om jag fattat rätt http://www.ebay.com/usr/jpo66?_trksid=p3984.m1497.l2754 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 En längstian som inte dricker kaffe? 😕🤪 Lika otroligt som en längstah som inte ser på OS. .. 😠 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Idioter. Jag har ju protesterat mot kaffesörplandet här i åratal. Drog till och med igång ett kaffefritt dygn. Försöker hitta på nåt dräpande men det känns rätt bortkastat. Något drypande då? Ett kaffedrypande kex vore gott. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Och nu har jag genomfört mitt första E-Bay köp, tre stratamickar Delta Tone, såna har jag letat i åratal, de satt på American Standard fr -97 til -04, sen slutade de göra dem. Fick dem för typ 520 kr inkl frakt. O på Facebock har jag hittat en fabrikslackad stratkropp för 400 kr o en helt ny hals för samma summa. Det blir mitt första gitarrbygge… Och det verkar som att jag klarade allt dator meck med både E-Bay o Paypalbetalningen. Aldrig sysslat med förr. Duktig idiot på datan. Grattis! Kull att fynda på alla sätt och vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Hello! Är det snyggt med bandeko på virveln? Kort slapback typ? Så är det på en del hamla inspeningar, coooooolt! Bandeko på fjärdedelar är fint på blås t ex brass eller flöjt. Mattar av lite på vassare instrument där jag mest vill att ekot är fylligt men dovare så att studsarna inte krockar med nya fraser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Nyvaken strax innan midnatt. Så vad göra nu 😐 Någon som vill köpa en sömnstörning? Kan få två kotor som är i kläm på köpet med. Den ena kotan gör att vänsterhanden domnar bort och så att man har nedsatt känsel i den. Den andra kotan gör att man får små frysningar och försvinner lite i sig själv, när man vrider nacken i vissa lägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Hade kaffefritt dygn senast i söndags. blev nog bara ett par koppar med grönt te. Kaffe blir det mest på jobbet, men hade en straight-edgevår för några år sedan då jag skippade både alkohol och kaffe. Det var skittråkigt 😏 Huvva, jag tror tyvärr att utan mitt kaffe skulle jag behöva uppsöka dr Panodil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 facebook har ju varit lite kefft ett bra tag nu, men det här E-ölspelet är banne mej dödsstöten för statusfältet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Nä, nu går jag och lägger mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Jag gav upp att försöka somna om. 😐 Får bli en kaffe medans jag väntar på att bastun ska bli varm. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Och nu är jag uppe igen. Har ingen bastu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Och nu är jag uppe igen. Har ingen bastu. Sov du 30 minuter eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Sov du 30 minuter eller? Jag sov inte alls, men nu gör jag ett nytt försök. Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Jag sov inte alls, men nu gör jag ett nytt försök. Gonatt. 🙂 Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 GoMorron! Har varit uppe sen tuppen gol (mobilen) kl. 6. Fått första kaffet. Dan har börjat bra me andra ord. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts