k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Nu tar jag Pål och går och lägger mig... kan inte få saten ur skallen.... grrr!! 😠 :angry: 😠🙁😠 :angry: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Wish i had less Pål! 😱😠 :angry: 😠 :angry: GOD NATT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Amstaff va? Är det en Amstaff? nää det tror jag inte. min kusin sa att stora sådana vägde upp mot 90 kilo, denna var ganska tunn. den var ganska hög också, huvudet var väl strax under mitt bröst. han sa att rasen var avlad i afrika för att vakta gårdar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Och hur e känslan? Mitt mål har varit att kunna gå med en krycka. Det känns betydligt mer realistiskt nu, Hade inte gått nåt på snart ett halvår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 vilket mongo, vad glor han på? världen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 vilket mongo, vad glor han på? världen? Haha ja vilket pucko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Har ni sett reklamskylten här för Fender the greatest guitar osv, en stratta o de växlar bild… Kan man kopiera det o spar på nåt vis: Jag vill skämta med gitarrpolarn i bandet, vi håller jämt på o fånar oss med att jag håller på Fender o han på Gibson. Lycka vore om jag kunde få in den där reklamskylten på ans Facebooksida, haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 kan du inte högerklicka och trycka på spara bild ? annars får du göra en "print screen", hur man nu gör en sån på en mac.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 kan du inte högerklicka och trycka på spara bild ? annars får du göra en "print screen", hur man nu gör en sån på en mac.... Ja men det här är ju en reklamgrej som växlar mellan olika bilder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2014 Dela Postat 10 februari 2014 Kopiera länk kanske? Ska testa lite ondskefullt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 vissa bildfiler växlar mellan olika bilder.. du får laborera lite. själv ser jag ingen reklam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 vilket mongo, vad glor han på? världen? Är de ha så e Pål? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 vissa bildfiler växlar mellan olika bilder.. du får laborera lite. själv ser jag ingen reklam. Lider du av reklamblindhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Öhmmm! Skönt när man vaknar, går ut med hundarna, sätter på kaffet, plockar fram frukosten om märker att klockan bara är lite över tre på mörra... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Har ni sett reklamskylten här för Fender the greatest guitar osv, en stratta o de växlar bild… Kan man kopiera det o spar på nåt vis: Jag vill skämta med gitarrpolarn i bandet, vi håller jämt på o fånar oss med att jag håller på Fender o han på Gibson. Lycka vore om jag kunde få in den där reklamskylten på ans Facebooksida, haha Nu blev man som nyfiken på bilden va.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Det första jag tänkte när jag vakande var nog Pål Meandenr! Vilken hjärnklåda jag fick! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 du är lustig du 😆 själv ska jag sova nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 😐 :mellow: 😐 :mellow: 😐 :mellow: 😐 :mellow: 😐 :mellow: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 😏 <_< 😏 <_< 😏 <_< 😏 <_< 😏 <_< Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 (redigerat) Kanske inte vore så dumt med sommar ändå. Redigerat 11 februari 2014 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 (redigerat) Mina tre vovvar! 🥰 :wub: 🥰 :wub: Redigerat 11 februari 2014 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Hur pretto är denna bild egentligen? 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 HATAR PÅL MEANDER!!!! T-shirtideerna flödar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 T-shirtideerna flödar 😄 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Morn farters! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Mina tre vovvar! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Jag testar att skriva detta med Röst-styrning . Det verkar funka ganska bra . Punkterna får ett mellanslag innan B dia dia billiga dom skrivs . Det var tydligen svårt att förstå va va dom fast dom som många vill skriva . B igen de'e igen fan :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts