slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Gött loop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Jahopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 (redigerat) Jag borde göra nåt till studiomelodifestivalen. Det tänkta bidraget som jag skulle använda kommer att användas till en annan grej så det är tillbaka till ritbordet. Vilken genre skall man välja? Lurar på nåt år det här håller kanske? http://www.youtube.com/watch?v=bgGiBRj0yns Redigerat 8 februari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Men vahettere ni kommer väl på SMÄKK fest ikväll!? 😄 årets happening ---_ Jag ska uppträda med bandet 😑_ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Så atte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Kaffe 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Men vahettere ni kommer väl på SMÄKK fest ikväll!? 😄 årets happening ---_ Jag ska uppträda med bandet 😑_ I linköping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Nu har jag dragit av mej några hekto skägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 I linköping? Vi kan ta festen dit. På småtimmarna 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Vi kan ta festen dit. På småtimmarna 😑 Skriver du i några ämnen till i off topic kan du fixa en bingobricka som sträcker sej över ett år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Nu har jag dragit av mej några hekto skägg. Len som en babyrumpa nu då? Hur funkar benet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Hur funkar benet? Tycker det sitter lite löst. men vet inte riktigt än. Måste komma igång och knalla lite med rullator och kryckor i korridoren här utanför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Jag borde göra nåt till studiomelodifestivalen. Det tänkta bidraget som jag skulle använda kommer att användas till en annan grej så det är tillbaka till ritbordet. Vilken genre skall man välja? Lurar på nåt år det här håller kanske? http://www.youtube.com/watch?v=bgGiBRj0yns bara du inte lägger på en sån där migräninducerande synth som var med i verserna 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Tänk på att aktivt stå gå, och sitta rak i ryggen och med nacken rak flera gånger om dagen. Genom att öva på att stå , sitta och gå med rätt ställning utan gitarren så kommer det tillslut kännas konstigt att stå fel med gitarren i nävarna med. Gör om, gör rätt! Mitt sova föll på en så enkel detalj som att faktiskt somna. 😠 Eller ring till en sjukgymnast och beskriv problemet. Eftersom lösningen är ganska enkel så kanske det räcker med ett besök. Har du tur så får du ett gummiband och några övningar du lätt kan göra var som helst, snudd på. jo var ju hos en kiropraktor häromdagen å då fick jag lite tips om hur jag bör tänka när jag tränar och så. ska försöka sitta bättre när jag spelar också. men det är ju 10 år gammal vana så det blir nog inte så lätt som det kan verka. har sjukgymnasttid om 2 v för uppföljning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Hahaha, den måste jag få dela! Var kommer den ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 jo var ju hos en kiropraktor häromdagen å då fick jag lite tips om hur jag bör tänka när jag tränar och så. ska försöka sitta bättre när jag spelar också. men det är ju 10 år gammal vana så det blir nog inte så lätt som det kan verka. har sjukgymnasttid om 2 v för uppföljning Mej satte dom i sträckbänk för mina ryggbesvär. Det hjälpte inte alls. Detta efter att en kiropraktor hade misslyckats med sin variant av rådbråkning. Trodde lite smått att nästa steg var stegel och hjul, men det visade sej att jag skulle bli stucken med nålar, så kallad akupunktur. Efter det gav jag upp den här typen av behandlingar så jag vet inte vad man kan ha missat, t ex moderna varianter av gatlopp och kölhalning med mera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 bara du inte lägger på en sån där migräninducerande synth som var med i verserna 😕 det är ju den som är bäst. Stråkarna i refrängen däremot, gör aldrig så! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Hahaha, den måste jag få dela! Var kommer den ifrån? Minns inte, någon på Facebook bara. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Jahopp! De va de de! ☺️ ...ska man steka på nån mat? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Ny mix på denna å bort med den något falska höjningen. Hur låter det? Finns även en tråd ni kan skriva i! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Dagens första kaffe varte nu 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 De e MELODIFLÄSKIVALEN ikväll! ..man måste ju kolla och se om det är bra låtar med ikväll! 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Nej, det måste man inte. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Jo nu sätter du framför teven! :angru: ...eller bakom teve bälj själv! Bälj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Har ingen TV så det blir ju svårt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Nahepo! ...men gud förbannat va ja stava fel! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Hello! Är det snyggt med bandeko på virveln? Kort slapback typ? Så är det på en del hamla inspeningar, coooooolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Aprtopås dåliga ryggar, fy fan vad telecastern är sämre mot ryggen jmf med stratocastern. Fruktat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts