Micke H Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Haha! Lyssna på speakern här. Inte på kommentatorn utan han som pratar i högtalarna på arenan. http://www.youtube.com/watch?v=TYKp-eT0DPI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Gunatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Gunatt! Et tu, Brute? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Idag vare varmt o soligt en stund. Ja. Spankulera lite på stan. Åt pizza med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Idag vare varmt o soligt en stund. Ja. Spankulera lite på stan. Åt pizza med. Du lever ett lyxliv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Blää. Trött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 BRA PAGETOPPER! 😠 :angry: 😠 ITS GOOD FOR YOU 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Ähöööhm varför köpte jag just en massa isglass? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Ähöööhm varför köpte jag just en massa isglass? 😏 För att dela med dig med mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 För att dela med dig med mig! Ja så var det ja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 😳😆 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Skickat efter Parlampor från Thomann till Folkan. 87 kr styck där 250 typ på 4sound. Slog till på 12 stycken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Kan hälsa henne det om du vill... ja tack gärna! hälsa att jag är en ung stilig karl med fast inkomst via studieibidrag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Morn 😄 Haha snacka om utvilad 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Gumorrn!! Fasiken va gott, Slej! 😄 ..jag har nyss frukostat! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Gottgott Liten kaffepaus nu!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 GodMorgon alla Studioare! Haft första lektionen idag. I engelska. Kaffesugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Kaffesugen på engelska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 (redigerat) Kaffesugen på engelska? Coffee sucked... Redigerat 4 februari 2014 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Gott! Länge sedan jag gjorde det själv... Ja, jag kom av mig lite när jag flyttade från huset, men nu har jag och några kompisar skaffat en lokal att brygga i. Mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 GodMorgon alla Studioare! Haft första lektionen idag. I engelska. Kaffesugen. Jag fattar inte riktigt. Är du lärare? På vilken åldersnivå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Jag köpte och laddade ner Photosounder häromdan, ett program som kan göra om bilder till ljud och ljud till bilder. Man kan då ladda upp en wav-fil och låta amplitud och tids- axel på ljudfilen byta plats, sedan programmet översatt ljudfilen till en bild. Det är låten jag använde: https://soundcloud.com/algotezza/sounds-of-caffe-mp3 Så här kosmisk blev den när amplitud och tid bytt plats: https://soundcloud.com/algotezza/c-a-f-f-e-90-degree-remix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Jag fattar inte riktigt. Är du lärare? På vilken åldersnivå? Gymnasiet. Svenska engelska religion filosofi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Rövspätta 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 februari 2014 Dela Postat 4 februari 2014 Ja, jag kom av mig lite när jag flyttade från huset, men nu har jag och några kompisar skaffat en lokal att brygga i. Mycket bra! En tidigare kollega på medieprogrammet har startat ölfirma: Lundabryggeriet i Torna Hällestad. Utmärkt mustigt öl! Rövspätta 😳 Innehåller mycket pruttein 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts