Zakyath Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 trött som satan i öronen nu alltså. låten jag egentligen skulle spela in blev inspelad iaf. eller ja, till första refrängen. sen blir det för svårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Här är ännu en spotifylänk. Jimmy webb skrev låtar åt glen campbell på 60-talet. Här är ett antal nyinspelningar av dessa låtar, med sångaren på väg in i alzheimers. Rösten har han kvar. Glen Campbell – If These Walls Could Speak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Detta tycker jag är det bästa balladen. Vill ha ett elpiano NU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Han är alltså 75 på inspelningarna. Han spelar gitarr oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 har inte spottafy... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Lyssna på gitarrspelet på mcarthur park. Herrejävlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 har inte spottafy... Det är väl bara att skaffa, gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 nu ska jag inte länka något mer idag. men så här låter min black beauty iaf Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 (redigerat) Trippeln ligger bra till för fjärde dan i rad. Bara Saint-Etienn vinner. Är det inte ett band? Va fan? Redigerat 1 februari 2014 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jag länkar till mig själv. Började med den här i förrgår. För första gången spelar jag riktiga trummor- Jag o polarna turas om att sjunga verserna, frun körsjunger. https://soundcloud.com/user7908154/nilsson-hjelm-jansson-bara-min Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Det är väl bara att skaffa, gratis. har inte orkat eftersom dem mesta musiken jag vill lyssna på inte finns där. nu ska jag inte länka något mer idag. men så här låter min black beauty iaf Your browser does not support the HTML5 audio tag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Go kvällens 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 EYEYEYEY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Yo! Nu känns det grömt, ett av mina projekt som varit med i P3 star har fått en förfrågan från ett skivbolag, förvisso litet men ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Shit va najs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jo, fast när dom får veta hur satans gammal och ful man är så blir det väl ingen deal 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jo, fast när dom får veta hur satans gammal och ful man är så blir det väl ingen deal 🙂 Vi kan ju låtsas att det är jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 börjar också bli gammal. kan inte göra såna där stå-på-händer-armhävningar längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Vad mycket klockan är 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Vackrare än så här blir inte musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Go moronen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 jag börjar bli så ung att jag snart går på alla fyra igen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Coolt där dr loop! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Blev förresten 14 kanaler inspelning igår! Lät helt fantastiskt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Blev förresten 14 kanaler inspelning igår! Lät helt fantastiskt bra! Av vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 februari 2014 Dela Postat 2 februari 2014 Av vadå? MMH Symfoniorkester. 80 pers! Fantastisk lokal med duktiga musiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts