slejnard Postat 31 januari 2014 Dela Postat 31 januari 2014 Dåvet ni hur jag pratar å hur centrala byn ser ut 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Min kombo kom precis hem rätt dragen, hejade glatt på mig och gick in på sitt rum o däckade direkt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Antar han varit ute och tagit sig en förstärkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Min kombo kom precis hem rätt dragen, hejade glatt på mig och gick in på sitt rum o däckade direkt. xD Blev du besviken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Antar han varit ute och tagit sig en förstärkare. Mm, säkert en 5150. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Blev du besviken? Vet inte vad du åsyftar, säkert något snuskigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Ja, typ, slagdängor. Jag lyssnar främst på obskyr flummig musik, det vet du! här har du musik med lite krut i. http://youtu.be/eSRZz13YiqI Det ena tar inte nödvändigtvis ut det andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Det är intressant hur känslor förstärks av alkohol. Om man är osäker hur man känner om något eller någon så e det bara att supa till, sen vet man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Det är intressant hur känslor förstärks av alkohol. Om man är osäker hur man känner om något eller någon så e det bara att supa till, sen vet man. När man super stängs allt i hårddisken utom knull-viljan av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Det är intressant hur känslor förstärks av alkohol. Om man är osäker hur man känner om något eller någon så e det bara att supa till, sen vet man. Så vad har du lärt dej ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 När man super stängs allt i hårddisken utom knull-viljan av. Nu gör du det lätt för dej. Särskilt som du har nån du kan sätta på när du vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Min kombo kom precis hem rätt dragen, hejade glatt på mig och gick in på sitt rum o däckade direkt. xD Min combo hejar aldrig. Surrar en del bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Undrar vem som är intelligentast här i längsta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Nu gör du det lätt för dej. Särskilt som du har nån du kan sätta på när du vill. Frekvensen sjunker lite efter 16 år Undrar vem som är intelligentast här i längsta? Vad är intelligens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Frekvensen sjunker lite efter 16 år Jo, men kanske något oftare än ensamstående? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Vad är intelligens? Ja, vad är intelligens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Finns ju olika sorters intelligens, logisk- social- estetisk intelligens etc, så går inte att säga generellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jag är rätt så smart på vissa vis, korkad på andra. Men jag lever nog ganska bra det liv jag vill leva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Finns ju olika sorters intelligens, logisk- social- estetisk intelligens etc, så går inte att säga generellt. Jo, vad hade du på högskoleprovet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jag är rätt så smart på vissa vis, korkad på andra. Men jag lever nog ganska bra det liv jag vill leva Du får iallafall knulla emellanåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jo, men kanske något oftare än ensamstående? Skaffa en fästemö så blir allt mysigare, för det mesta i alla fall. Frun har gjort körsång idag igen… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Jag är rätt så smart på vissa vis, korkad på andra. Men jag lever nog ganska bra det liv jag vill leva Go du är Nilsson. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Du får iallafall knulla emellanåt. Nu i surferiets era finns det väl hur mycket knullning som helst att få… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Skaffa en fästemö så blir allt mysigare, för det mesta i alla fall. Frun har gjort körsång idag igen… Är inget bra på det där, snygg som jag är. Nu i surferiets era finns det väl hur mycket knullning som helst att få… Säj det till din fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 (redigerat) Jo, vad hade du på högskoleprovet? Har inte gjort högskoleprovet. Min syster är en mycket skarp människa, hon kom nyligen med i Mensa efter ett omfattande test hos en psykolog, vad nu det verkligen säger egentligen, men jag förbluffas ständigt över hennes insiktsfulla saker hon säger. Inspirerande och man känner sig korkad ibland i jämförelse. 😛 Ser verkligen upp till henne. Kände dock inte till hennes existens förrän jag var 13 år av olika anledningar. Redigerat 1 februari 2014 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Saddam, man måste inte vara snygg, eller vara utan handikapp. Det finns nån som jättegärna vill vara ihop med dig ändå. O på nätet är det väl lättare att slänga ut några trevare än att gå ut full på krogen. Det brukar väl bli bara skit med sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Har inte gjort högskoleprovet. Min syster är en mycket skarp människa, hon kom nyligen med i Mensa efter ett omfattande test hos en psykolog, vad nu det verkligen säger egentligen, men jag förbluffas ständigt över hennes insiktsfulla saker hon säger. Inspirerande och man känner sig korkad ibland i jämförelse. 😛 Ser verkligen upp till henne. Kände dock inte till hennes existens förrän jag var 13 år av olika anledningar. Du fick en syster när du var tretton, skapligt. Är hon älder eller yngre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2014 Dela Postat 1 februari 2014 Har inte gjort högskoleprovet. Min syster är en mycket skarp människa, hon kom nyligen med i Mensa efter ett omfattande test hos en psykolog, vad nu det verkligen säger egentligen, men jag förbluffas ständigt över hennes insiktsfulla saker hon säger. Inspirerande och man känner sig korkad ibland i jämförelse. 😛 Ser verkligen upp till henne. Kände dock inte till hennes existens förrän jag var 13 år av olika anledningar. Du har Har inte gjort högskoleprovet. Min syster är en mycket skarp människa, hon kom nyligen med i Mensa efter ett omfattande test hos en psykolog, vad nu det verkligen säger egentligen, men jag förbluffas ständigt över hennes insiktsfulla saker hon säger. Inspirerande och man känner sig korkad ibland i jämförelse. 😛 Ser verkligen upp till henne. Kände dock inte till hennes existens förrän jag var 13 år av olika anledningar. Du verkar komma från en något ovanlig familj memphis. Menar inget illa med detta. Hoppas du inte tar illa upp. Hur många syskon har du, och hur många har du kontakt med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts