slejnard Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Gottarns gott! Kollar björnar i tvåan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Kaffe på kaffet? 😳 Jasså du menar en påtår! ☺️ Det e påtår i år. Gottarns gott! Kollar björnar i tvåan! 😮 Honning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Kollar björnar i tvåan! 😮 .... 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Så ska det låta i ettan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Anna Sahlin från Söderhamn! Min backtrack: http://www.thomann.de/se/istanbul_mehmet_18_sizzle_flat_ride_tradition.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Varför ska man stå som packade sillar när det finns så mycket utrymme att man inte måste? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Varför ska man stå som packade sillar när det finns så mycket utrymme att man inte måste? Man kan nästan tro att du är svensk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Hemmagjord latte. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Va gott ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Micke hur många tatueringar har du? Jag e så sjukt sugen på att gadda mig nu. Har funderat o planerat i veckor på vad jag vill göra och äntligen kommit fram till några nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Man kan nästan tro att du är svensk. Jag är bara halvblatte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Micke hur många tatueringar har du? Jag e så sjukt sugen på att gadda mig nu. Har funderat o planerat i veckor på vad jag vill göra och äntligen kommit fram till några nu. Tyvärr fortfarande bara en, men vill ha fler. 🙂 Min flickvän har ritat vad som ska bli nästa tatuering, så det handlar bara om att boka tid. Vad har du för idéer? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Jag är bara halvlatte. Sådär ja, nu sydde jag ihop påsen med Mickes inlägg. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Jag funderar på att gadda en pillesnopp i PANNAN!! DE NI!!!!!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Dagens produktion ju https://soundcloud.com/user7908154/m-sters-slitna-dojor-140126 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Tatueringar är för sjömän, fängelsekunder och billiga luder. Eller dom blir det när dom har tatuerat sej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 (redigerat) Tyvärr fortfarande bara en, men vill ha fler. 🙂 Min flickvän har ritat vad som ska bli nästa tatuering, så det handlar bara om att boka tid. Vad har du för idéer? 🙂 Ah okej 😄 Har för mig att du hade en ros med nått mer? Har tänkt göra ett träd på sidan av ryggen o upp på skuldran, med fem st fåglar som lyfter från det. Fåglarna ska symbolisera mina bröder o syster. Sen även en Uggla som sagt ☺️ Redigerat 26 januari 2014 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Tatueringar är för sjömän, fängelsekunder och billiga luder. Eller dom blir det när dom har tatuerat sej. Om jag måste välja så tar jag nog sjöman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Ah okej 😄 Har för mig att du hade en ros med nått mer? Noter till en av mina låtar. ☺️ Har tänkt göra ett träd på sidan av ryggen o upp på skuldran, med fem st fåglar som lyfter från det. Fåglarna ska symbolisera mina bröder o syster. Sen även en Uggla som sagt ☺️ Coolt, det kan nog bli snyggt. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Snyggt! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Micke hur många tatueringar har du? Jag e så sjukt sugen på att gadda mig nu. Har funderat o planerat i veckor på vad jag vill göra och äntligen kommit fram till några nu. Tycker du ska tatuera in: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Fresta mig inte. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Ah okej 😄 Har för mig att du hade en ros med nått mer? Har tänkt göra ett träd på sidan av ryggen o upp på skuldran, med fem st fåglar som lyfter från det. Fåglarna ska symbolisera mina bröder o syster. Sen även en Uggla som sagt ☺️ Varför ska man ha en tatuering som man inte ser, om man gillar tatueringar menar jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Ska det inte vara ett ankare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts