Guitar Nilsson Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Det är ju där jag sjunger. Tänker om jag tar ett rockackord med lägsta tonen på E-strängen så tar jag ju upp hela mitt sångregister mer eller mindre. Oftast är väl gitarren panorerad o sången i mitten, ingen krock alls. Det räcker att panorera ut bara lite grann så konkuraerar det inte med mittensången Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Vagör ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Precis. 😑 Håller på med en ny låt nu! 😄 fattas bara text å melodi ☺️. Spelat in alla instrument bl.a. En balalaika Ska på en till renljudad elgrunka å ev piano Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag steker köttfärssås! Gott va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag steker köttfärssås! Gott va? Jag kan köpa att du steker köttfärsen som sen skall bli köttfärssås menneh... steka såsen? 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag kan köpa att du steker köttfärsen som sen skall bli köttfärssås menneh... steka såsen? 😄😛 Jag tycker du ska låta Grahn steka vad han vill 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jappeligen! 😱😊😄 Man är väl en stekare va! ☺️😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag vände på trummorna för att jag själv lättare skulle kunna trumma o sköta inspeningen själv. Jo tjenare. Inte fan kan jag trumma. Det låter vidrigt. Dessutom fick jag ett fult skrammelljud i kaggen som inte var där förut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag tycker du ska låta Grahn steka vad han vill 😠 Det finns gränser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Det finns gränser. 😆 Hej Saddam. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 😆 Hej Saddam. 😄 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Hur står det till för tillfället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Hur står det till för tillfället? Tja, du vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Vagör ni fick syn på lönebeskedet och insåg att kyrkoavgiften inte alls kommer som en klumpsumma vid skatteåterbäringen utan dras varje månad. Tråkigt, då kommer den ju gå åt 😏 Nu ska jag gå och tömma mina återvinningspåsar. YAY, LÖÖÖÖRDA'! 😆 (Men nu är jag hedning på riktigt iallafall, känns bra) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 det är alltså återvinningsprylen som gör mig till hedning, såklart. En sann kristen slänger allt i grovsopkärlet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Sörffaarr från min nya fräscha platta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 när jag jobbade på sjukhuset fanns det ett stickande skärande blodkärl. När det känns så är man nog jävligt sjuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 fick syn på lönebeskedet och insåg att kyrkoavgiften inte alls kommer som en klumpsumma vid skatteåterbäringen utan dras varje månad. Tråkigt, då kommer den ju gå åt 😏 Nu ska jag gå och tömma mina återvinningspåsar. YAY, LÖÖÖÖRDA'! 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Sörffaarr från min nya fräscha platta.. Är det sergels torg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag gick ur kyrkan i samma veva som jag lämnade kristendomen och min tro. Var rätt många år sedan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Dem fiskar krabba på teven... Såatte... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag gick ur kyrkan i samma veva som jag lämnade kristendomen och min tro. Var rätt många år sedan nu. Du är snabb, Josef. Dem fiskar krabba på teven... Såatte... 😑 NEJ! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Du är snabb, Josef. NEJ! 😠 guhuhuhu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Du är snabb, Josef. Jag trodde han var seg? Han ger dubbla budskap. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Jag trodde han var seg? Han ger dubbla budskap. 🤪 Är bara seg på instagram 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Nu: akffe och FFXIV. Mitt första MMO. Gillart. Fast jag spelar det inte direkt som ett MMO, jag integrerar inte alls med någon annan spelare. xD Är bara seg på instagram 😑 Jag tycker du postar bilder i samma takt som vem som helst? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Han borde släppa en demo. Han borde döpa demon Memphistopheles. På omslaget ska han sitta naken i denna posen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts