slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Tar de åxå väldans lugnt med alkohol nuförtiden. Mår inge bra på det. Julmust å Cola e godare ☺️ Pagetopper DE LUX! 😄 Snus på de 😕 JAAAAAAAAAAAAA!!! Combo Hopslagningar E G Ott 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Vill spela in nåt men mår så gott i soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Tar de åxå väldans lugnt med alkohol nuförtiden. Mår inge bra på det. Julmust å Cola e godare ☺️ Pagetopper DE LUX! 😄 Snus på de 😕 JAAAAAAAAAAAAA!!! Combo Hopslagningar E G Ott 😑 Alkohol har den inverkan på mej att jag blir ännu mer sur och cynisk. Full o glad har jag aldrig blivit av det. Sprit e skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Yay ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Nån som ser dvärgar. Ska visst finnas med i fångarna på forte! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Vill spela in nåt men mår så gott i soffan Det här spelade jag in häromdan. Turistbuss på tomgång. Sen lekte jag lite med det, fx-ade o så. https://soundcloud.com/algotezza/m-torhood-mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Nån som ser dvärgar. Ska visst finnas med i fångarna på forte! 😮 Snövit med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Tar de åxå väldans lugnt med alkohol nuförtiden. Mår inge bra på det. Julmust å Cola e godare ☺️ Pagetopper DE LUX! 😄 Snus på de 😕 JAAAAAAAAAAAAA!!! Combo Hopslagningar E G Ott 😑 Nöskönt å vara nykter. Bortkastad att supa. Ändå har det hänt både tre o fler gånger bekände han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Ser på PÅ SPÅRET, Augustifamiljen öser på bra nog. Är det nån av dom skriver här i forumet? Nu är det saxsolo ala Stones Bobby Keys! Redigerat 24 januari 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 27 p i på spåret. Mittemellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Du e väldans produktiv algo. Matar låtar. En blir inspirerad att sätta sig å musicera. Imorn kanske. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 En blir inspirerad Ska du börja skriva hen oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Jag tycker det e lite kul att engelskan har ordet lurking xD Fast är säkert därifrån det kommer men kul ändå. Stop lurking around or I will put my foot up you ass. 😠 Tvärtom, troligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Ser på PÅ SPÅRET, Augustifamiljen öser på bra nog. Är det nån av dom skriver här i forumet? Nu är det saxsolo ala Stones Bobby Keys! Känner några stöcken av famijen. Lirat ihop med någon av dessa gentlemen förr. Fina pöjkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Ska du börja skriva hen oxå? Na. Såg nyss en dokumentär om Guns n roses. Fasen va bra appetite for destruction är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Känner några stöcken av famijen. Lirat ihop med någon av dessa gentlemen förr. Fina pöjkar. Coolt. Svänger gott om dom! Visst brukar de spela på Liseberg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Dom lirar ju med Håkan Hellström så dom lirar nog både på Liseberg och annorstädes. 🙂 Redigerat 24 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Ahapp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Fick för mig att de varit typ husband som gått omkring där å spelat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 såattde.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Mmmm 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Du e väldans produktiv algo. Matar låtar. En blir inspirerad att sätta sig å musicera. Imorn kanske. 😑 Jag blir inspirerad av allt, motorer, fågelläten... Skriver och tecknar också på lediga stunder när jag inte jobbar eller gör något kul med familjen. Frugan har varit i Köpenhamn idag så jag har haft lite mer egentid än vanligt som det heter. Lägger upp foton på flickr och teckningar mest på picasa. Så här kan det se ut när jag leker med bild och verklighet. Redigerat 24 januari 2014 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Coolt! Här e jag på Spotify. Första låten där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Det blev pannkakor i kväll när yngste sonen kom o hämta sin bil. Han e flygspanare i Hästveda, har precis flyttat till Kristianstad. Officer o gentleman,,, Gick på Karlberg i Kungl. Hufvudstan. Coolt! Här e jag på Spotify. Första låten där. http://open.spotify....NTDdjsLDSHroTbq Rockar fett. Jag har åtta album där med "Free style electronica". 😐 Har tjänat hundra spänn hittills därför att jag själv går in o lyssnar där. Hohoho... Är kass på att promota mej själv. Det bär emot. Redigerat 24 januari 2014 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) amensådåpostarman80talsfestalvinnarenbaraförjagärlitedragen... https://soundcloud.com/simple-machine/lucy-remastered Jag sjunger fan bra på verserna, men refrängerna skulle jag ha sänkt ett snäpp så min gamla röst orkar med. Redigerat 24 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Hundring e en bra början 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Jag tjänar stålar på stim o på iTunes. Spotify ger mig nästan 0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 amensådåpostarman80talsfestalvinnarenbaraförjagärlitedragen... https://soundcloud.com/simple-machine/lucy-remastered Jag sjunger fan bra på verserna, men refrängerna skulle jag ha sänkt ett snäpp så min gamla röst orkar med. Den där minns jag att jag gillade skarpt! Ska posta min låt från samma festival... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Belinda! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts