Guitar Nilsson Postat 23 januari 2014 Dela Postat 23 januari 2014 Jag har kört Amazon med F-kam idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Var på en sjuuukt mäktig konsert nyss. Föreställningen Score, där spelmusik spelades upp av Göteborgs Symfoniker 😄 Var på den senast den var i stan också, för två år sedan typ. Var soundtracks både från 80-90 talet (Zelda, Mario, FF) fram till nyligen från nya spel (Assassins Creed. Call of Duty). Kan rekommenderas starkt om man går igång på sånt. Fyfan vad nice. Skulle själv jättegärna vilja gå på nåt sånt, vet inte varför det inte blivit av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Läckert! Vill också gå på sån. Tog en sovmorgon. Nu puttrar perkken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Gäsp, god morgon och vassego... kaffet är serverat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Tackar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Jag var tvungen att prova att lira in ackegura igår, blev rätt najs om jag får säga det själv. https://soundcloud.com/dabene/gural14 Lite stödsång ble de åsså. Börjar väl konkurrera med Nilsson snart 😉 Fast det är lite väl mycket ljud från fingerförlyttningar förstås. Redigerat 24 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Låter nice loop! Schysst låt. Fingerflyttningarna passar faktiskt in i soundet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Jag var tvungen att prova att lira in ackegura igår, blev rätt najs om jag får säga det själv. https://soundcloud.com/dabene/gural14 Lite stödsång ble de åsså. Börjar väl konkurrera med Nilsson snart 😉 Fast det är lite väl mycket ljud från fingerförlyttningar förstås. Oj, här har du hittat ett fint Neil Young-aktigt lunk. Jag gillar enkla trummor som inte härjar för mycket. Jävla skönt komp, blir sugen på att "sno" det till nån låt… Om starkt stränggnissel kan jag nog tro att det inte är så smart att häva på Brylkräm på fingrarna. Redigerat 24 januari 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 januari 2014 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2014 Jag var tvungen att prova att lira in ackegura igår, blev rätt najs om jag får säga det själv. https://soundcloud.com/dabene/gural14 Lite stödsång ble de åsså. Börjar väl konkurrera med Nilsson snart 😉 Fast det är lite väl mycket ljud från fingerförlyttningar förstås. Snyyyyyygt doktorn! Lite Chris Isaak där. Fret noise är ju grümt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Lustigt du sa det där med brylkräm Nilsson. Tänkte på brylkräm när jag såg Amazonen och f-kamen... 🙂 Redigerat 24 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Fret noise är ju grümt 🥰 Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Lustigt du sa det där med brylkräm Nilsson. Tänkte på brylkräm när jag såg Amazonen och f-kamen... 🙂 Jag körde med nicknamet "Brylkräm" (försvenskad stavning) på ett båtforum ett tag. Ångrar att jag böt till Ljusne-Håkan. Men va fan, jag använder aldrig Brylkräm sen 45 år typ. Är för flintskallig för det. Tyvärr. Kan man ha både toupé och Brylkräm? Jag minns nån gammal filmsekvens när några knuttar kommer på hojarna (Triumph?) o stannar framför ett fik. Innan de går in sitter den ene slött kvar på limpan, öppnar oljetanken, drar fram en stålkam som han doppar ner där, o sen dra han den genom håret o rättar till sliskfrisyren. Fy fan vad läckert. SAE 50 - 55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Kompet blev rätt snyggt. Basen är en synt som jag programmerat för att låta som en elbas och den funkar ju hur bra som helst. Med tanke på att jag bara slängde upp guran och började köra utan att mecka med soundet så finns det potential att få riktigt snyggt ackesound. Riktigt ball. Redigerat 24 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Annars så har jag fått pm från Beng4 at mina två låtar gått klara genom den datorhelvetiska elden o kummer upp på Spotify först februari. Det hoppas jag hårt på. Kärlek, hopp o tro - 55 (inte hiphop) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Nu börjar det bli dags att skriva ännu struntigare inlägg för att ev knipa pagetoppern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 januari 2014 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2014 Nej. Såklart att det är 🙂 Annars så har jag fått pm från Beng4 at mina två låtar gått klara genom den datorhelvetiska elden o kummer upp på Spotify först februari. Det hoppas jag hårt på. Kärlek, hopp o tro - 55 (inte hiphop) ...och den 2/2 dyker serven och du får göra om allt igen 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 (redigerat) Amazon med F-kam Vetefan? Redigerat 24 januari 2014 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😑 Nu börjar det bli dags att skriva ännu struntigare inlägg för att ev knipa pagetoppern! Min eller 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Har faktiskt en låt i en punkfestival på forat som heter brylkräm lack å svarta kläder. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Nä om man skulle ut å lasta fram lite ved. 😑 -24 här. 😑 less kylan 😏 Ni får ta å slåss om toppern! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 haojao. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Amazon med F-kam Vetefan? Har lämnat bort 945an på rostlagning o fick låna Amazonen. Går förjevliga bra. Utan servo blir de snuskigt sköna att styra bara man kör fortare än 5 km i timmen. Ska åka en schweng med den nu snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 Gött me ved 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 januari 2014 Dela Postat 24 januari 2014 haojao. 😑 Yo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts