Memphis Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Man har inte sett mycket av Chae på senaste 😕 Inte micke heller i så stora mängder. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Dom kanske har en hemlig romans! 😮😠😳🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Hehe, fail! Själv var jag lite bitter över att jag spelat över mitt band med din mamma med mike stern. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Dom kanske har en hemlig romans! 😮😠😳🥰 Smart, tänkte inte i dom banorna 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Smart, tänkte inte i dom banorna 😊 Du måste öppna upp dina låsta tankemönster. Öppna uuuuupp. Andas. Tänk på andre pops. Seså. Andreee poooops. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 hmm. andré poops-tankarna tog över här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Welp, dags att gå och lägga sig. Gäsp gäsp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Man har inte sett mycket av Chae på senaste 😕 Inte micke heller i så stora mängder. 😕 Jag lurkar lite mer numera, märker jag. 😛 Hej, Sebbe! Kul att se dig igen, hoppas allt är bra med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Gooood morgon! Idag skall jag städa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Ja, det vet jag, men det tänker jag inte säga. Vi slog vad om det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! Och med det sagt så vill jag säga: KAFFE! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Pops i ettan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Första kaffekoppen nu + två ägg. I dag känns flunsan nästan inte alls, äntligen, fan vad drygt det varit. Idag ska jag få lite gjort i studion. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Pops i ettan! Hellre det än pops i tvåan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Fan vad bra jag får till det ibland. https://soundcloud.com/user7908154/lugnet-efter-stormen Om det blev så jämt ändå. 1000 värdelösa låtar o mixar, sen blir det en bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 (redigerat) Låter fint. Lite mycket kompression på virveln, den låter lite död om man säger så 🙂 Eller så är det soundet på virveln som jag tycker är lite fel på den här typen av låt. Skit i det mao tycke och smak... 🙂 Redigerat 12 januari 2014 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Morn! Nu e isen i motorvärmaruttaget tinat. Gott. Kaffe åxå gott. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 De e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Låter fint. Lite mycket kompression på virveln, den låter lite död om man säger så 🙂 Eller så är det soundet på virveln som jag tycker är lite fel på den här typen av låt. Skit i det mao tycke och smak... 🙂 Ja lite pappigt är det. Det var nog ingen sejarmick med där. O riden finns inte med riktigt heller. Men munspelet, sången o hela låten blev så rätt, det återspeflar helt känslan i det texten beskriver. Den normala lyssnaren som gillar en sån här låt skulle aldrig ens komma på att tänka hur virvelljudet är. Nåt i ljudbilden måste typ alltid hamna i bakgrunden o det här är ju ingen Keith Moon-låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Helt riktigt. Resten låter bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Lyssnar i mobilen bara men det där är en riktigt fin låt Nilsson! Kaffe! Härligt! 😄 De e gott! Bland det gottigaste! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Helt riktigt. Resten låter bra. Det är tom så att svärsons (FD) trummisen sackar en del på slutet, men det förhöjer känslan av att allt är stilla o slappt i sittbrunnen. Den låten kan jag aldrig få till bättre än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Slappt i sittbrunnen 😄 MER JAVA PÅ DET??? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Försöker lyssna på Nilssons låt, men det funkar sådär med surfplatta.. Får se om jag kan lyssna sen i datorn. Vet inte om jag orkar läsa Törnbloms uppsats sen. Brukar bli rätt irriterad 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Japp, blir kaffe här med. Who could have known ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Bästa delen i låten är brytningen efter tre minuter då låten börjar om helt utan trummor och i en ännu mer laidback feeling. Det var trummisen Tomas som föreslog det. Klurig man det. O förjävla säker på att komma ihåg varenda liten del i alla låtar…. https://soundcloud.com/user7908154/lugnet-efter-stormen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Japp, blir kaffe här med. Who could have known ☺️ Jag visste! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Försöker lyssna på Nilssons låt, men det funkar sådär med surfplatta.. Får se om jag kan lyssna sen i datorn. Vet inte om jag orkar läsa Törnbloms uppsats sen. Brukar bli rätt irriterad 😱 vilken surfplatta har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 januari 2014 Dela Postat 12 januari 2014 Surfturf 2 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts