Anders F Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Ville bara önska er alla ett gott nytt år! Något särskilt nyårslöfte ni ger? Själv lovar jag att bli den bästa pappa som jag kan när mitt barn föds nästa år! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 (redigerat) Grått nytt hår. Mitt nyårslöfte blir att handla lite färre onödiga prylar. /Jon Redigerat 31 december 2013 av Yllet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år. Nyårslöftet kommer att handla om självdisciplin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 (redigerat) Gott Nytt År, Giz (och grattis) och resten av alla här på forat (särskilt de klada krapparna i längstah 🥰 ) Själv tänker jag fortsätta att vara världens bästa sambo/pappa även under 2014. Eller åtminstone försöka... 😑 Vänligen, CHAE Redigerat 31 december 2013 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott Nytt År på er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott Nytt år! (grattis Gizmozis) Mitt nyårslöfte skulle vara mer fokuserad och jobba mer. Träna kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott Nytt år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illerrre Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 (redigerat) Grattis Anders! Och gott nytt alla! Nyårslöfte kanske att inte ge upp och sluta lyssna på alla hatare vore en idé 🙂 Redigerat 31 december 2013 av illerrre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Själv tänker jag fortsätta att vara världens bästa sambo/pappa även under 2014. Eller åtminstone försöka... 😑 och moderator? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 och moderator? That as well 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stol Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott Nytt År! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Nyårslöften är att göra musik och att försöka tänka på mer hälsan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Få bort mina peakar i nya rummet och verkligen sitta mer vid datorn. OCH gå ut och gå mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Jag ska göra massvis med rock n roll 2014.... lovar! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Mitt löfte är att inte ge några löften! Tycker det är menlöst och rätt töntigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Mitt nyårslöfte blir att inte bryta detta löfte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott allt! Nyårslöften ger jag inte mycket för men att inte ge upp mina drömmar är väl ett mål i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Måsart Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år kära forumkamrater! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Mitt löfte är att inte ge några löften! Tycker det är menlöst och rätt töntigt 🙂 Att kalla något töntigt är väl egentligen rätt töntigt i sig? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Att kalla något töntigt är väl egentligen rätt töntigt i sig? 😉 Att påpeka att man tycker att man är töntig för att man tycker något är töntigt, är töntigt i sig! 😉 [Catch22] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Att påpeka att man tycker att man är töntig för att man tycker något är töntigt, är töntigt i sig! 😉 [Catch22] Att anmärka att man tycker att man är töntig om man påpekar att någon är töntig för att denne säger att man är töntig är rött töntigt. Gott nytt år, din tönt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Mitt löfte är att alltid göra mitt bästa, vad jag än försöker mig på. Att fortsätta jobba än hårdare än vad jag gjort förut, om det så kräver att jag ska få flera sömnlösa nätter. Även att bli bättre på att ta hand om mig själv. Jag finns bara i en uppsättning. Gott nytt år allesammans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sadomachine (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Jag ska försöka att äntligen komma igång med låtskrivandet och att äntligen ta tag i våran tjugoårsjubileumsplatta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Att anmärka att man tycker att man är töntig om man påpekar att någon är töntig för att denne säger att man är töntig är rött töntigt. Gott nytt år, din tönt 🙂 Well... Som jag skrev.. [catch22] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 HNY! both friend and foe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Well... Som jag skrev.. [catch22] Joråsåattehh, gott nytt då. (Tönt! 😑) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Casperfren Postat 31 december 2013 Dela Postat 31 december 2013 Gott nytt! Ska försöka må väl Ha kul MVH Casper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 1 januari 2014 Dela Postat 1 januari 2014 God fortsättning! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.