Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

God jul: http://pluggar.wordpress.com/

Pluggar jag inte skrivit om som dykt upp under 2013 och jag använder flitigt är: Soundtoys Little Microshift och Radiator, ValhallaDSP Vintage Verb, Uh-e Satin, DMG Equilibrium, Zynapric Unfilter, Slate VBC och Klanghelm SDRR.

/Jon

Redigerat av Yllet
Postat

God jul: http://pluggar.wordpress.com/

Pluggar jag inte skrivit om som dykt upp under 2013 och jag använder flitigt är: Soundtoys Little Microshift och Radiator, ValhallaDSP Vintage Verb, Uh-e Satin, DMG Equilibrium, Zynapric Unfilter, Slate VBC och Klanghelm SDRR.

/Jon

Klanghelm SDRR - Vad tycker du om denna, går den att jämföra med t ex decapitator?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Min hjärna som har lärt sig än mer. Den bästa pluggen av dem alla.

Postat (redigerat)

Klanghelm SDRR - Vad tycker du om denna, går den att jämföra med t ex decapitator?

Använder SDRR väldigt mycket när jag spelat in rena signaler, speciellt "desk och "tube"- Egentligen inte helt olik Decapitator i sitt upplägg, men jag upplever ändå SDRR som mer flexibel. För att dista sönder ljud tror jag dock fortfarande att Dicapitator är "bättre" - men det var så länge sen jag testade den, så borde egentligen inte uttala mig om detta. Hur som helst är SDRR en fantastisk färgpalett och kan även skita ner ljud (om så önskas) mer än väl.

/Jon

Redigerat av Yllet

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.