Jaakko (oregistrerad) Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 Hej, jag önskar ett samarbete med någon via internet. För närvarande försöker jag spela in ett tiotal ny skrivna låtar men saknar kunskaper i trum programmering och mixning. Jag är själv musiker, Gitarr/Piano/Sång och spelar in det jag kan. Önskar att någon vill samarbeta med mig för ett album släpp med låtar som handlar om samhällsrealism och öppen kritik mot samhällsinstitutioner. Exempel på min stil är https://soundcloud.com/jaakko-mk/sets/visor-och-samh-llskritik http://www.youtube.com/watch?v=amcfzwaSo10 http://www.youtube.com/watch?v=TDijECqwyGo Tack på förhand //Jaakko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johanberg Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 bra skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 december 2013 Dela Postat 23 december 2013 Skitbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wwilton Postat 24 december 2013 Dela Postat 24 december 2013 Det här, det här är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
van Caine Postat 24 december 2013 Dela Postat 24 december 2013 Hoho, grymt jobbat mannen :-) Jag har tyvärr inte tid att hjälpa dig, men måste säga att det här är ett lysande exempel på något som trots total avsaknad av högre produktionsvärde visar klart & tydligt var skåpet ska stå!! Med produktionsvärde menas absolut inte en värdering av musiken, enbart att det är väldigt enkelt inspelat! I en tid av övertro till tekniken & arrogans till hantverket var det här en frisk fläkt :-) Gissar att du lyssnat en del på Vreeswijk en del i dina dar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jaakko (oregistrerad) Postat 24 december 2013 Dela Postat 24 december 2013 Gissar att du lyssnat en del på Vreeswijk en del i dina dar? Ojaaa, det har blivit en hel den cornelis i lurarna. Tack för fina ord. //Jaakko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Lundqvist Postat 30 december 2013 Dela Postat 30 december 2013 Hallåja! Bra saker här, ja. Jag kan nog hjälpa dig med en del saker. Kanske rentav med hela ditt projekt. Är dock lite försiktig med att förplikta mig eftersom det känns lite svårt att göra en uppskattning av tidsåtgången på det jag vet så långt. Jag arbetar med både mix, mastring och produktion på "independent-nivå". Mitt förslag är att vi samarbetar om en låt du känner är mogen för att färdigställas och sen kan du ta ställning till om jag duger för dig och jag kan ta ställning till om vi har ett arbetssätt som funkar för mig tidsmässigt. Gratis naturligtvis men lika naturligtvis ska jag ha en andel om produkten skulle dra in pengar. Sänd PM om du är intresserad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jaakko (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Dela Postat 30 december 2013 Hallåja! Bra saker här, ja. Jag kan nog hjälpa dig med en del saker. Kanske rentav med hela ditt projekt. Är dock lite försiktig med att förplikta mig eftersom det känns lite svårt att göra en uppskattning av tidsåtgången på det jag vet så långt. Jag arbetar med både mix, mastring och produktion på "independent-nivå". Mitt förslag är att vi samarbetar om en låt du känner är mogen för att färdigställas och sen kan du ta ställning till om jag duger för dig och jag kan ta ställning till om vi har ett arbetssätt som funkar för mig tidsmässigt. Gratis naturligtvis men lika naturligtvis ska jag ha en andel om produkten skulle dra in pengar. Sänd PM om du är intresserad Härligt.. tack jag skriver ett pm. /Jaakko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rundgång Postat 30 december 2013 Dela Postat 30 december 2013 ojdå. Det här kändes äkta. Kan inte hjälpa dig men bra skit ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jaakko (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Dela Postat 30 december 2013 ojdå. Det här kändes äkta. Kan inte hjälpa dig men bra skit ! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.