Laban Postat 23 december 2013 Postat 23 december 2013 Jag har en låt som jag verkligen tror på, svensk soul kan man kanske kalla den (tänk gammal [ung?] Lisa Nilsson). Utan vettig produktion blir den inget. Så...50/50 om vi lyckas pitcha den. Kräver en sångerska med hyggligt register. /L
Anders F Postat 23 december 2013 Postat 23 december 2013 (redigerat) Vart bor du? Jag känner båda sångerskor och blåsare. Vad är din budget? Har du kontakt med bolag eller liknande? Mvh Anders Redigerat 23 december 2013 av Gizmozis
Laban Postat 23 december 2013 Trådstartare Postat 23 december 2013 Hej där Bolagskontakter kan jag nog skaffa fram om låten blir (är?) bra nog. Jag har en del känningar, dels genom jobbet (kommer från reklambranschen) och dels för att jag är bekant med en del folk själv. Budget har jag ingen alls, det är ju därför jag delar med mig så frikostigt av låten...tanken är ju att den som producerar också ska tro på den. Jag finns i Stockholm, men är inte främmande för samarbete över det världsomspännande datornätverket. /L
Niklas J Blixt Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Är det fortfarande aktuellt? Hör av dig med PM eller maila till kontakt@niklasjblixt.com så kanske vi kan diskutera vidare och hitta något samarbete.
Piccazzo Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 (redigerat) det är ju därför jag delar med mig så frikostigt av låten...tanken är ju att den som producerar också ska tro på den. Det är väl mer standard än undantag att man delar låten lika mellan dom parter som gjort den ,Oavsett om det är produktionen eller låtskrivandet. Så direkt frikostigt är det ju inte. Redigerat 21 mars 2014 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.