Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, nu när jag har gjort klart en låt så går det inte att klicka på export till mp3.. Det funkar med andra projekt men inte på den hära.. Sen kommer det ofta upp en ruta dib cannot be made.. Vet ni hur jag löser detta?

/Deax

Annons
Postat

Jag blev medlem på imageline för att kunna läsa allt och jag hann bara luska lite snabbt under rasten. Vad jag såg så kan de ha något med grafiken att göra, eller att du har väldigt många plugins igång på samma gång som laddar över s.k. 10.000 GDI. Stod mkt om det.. Testa och läs de själv jag jobbar vidare nu hoppas det löser sig och att det var till någon nytta! =)

Postat

Kan du skicka en skärmdump på hur det ser ut? Går det att exportera till wav? Går det att exportera till mixer tracks? Prova att exportera en eller flera plugins till wav och sedan hela låten till mp3 🙂

Postat

Kan du skicka en skärmdump på hur det ser ut? Går det att exportera till wav? Går det att exportera till mixer tracks? Prova att exportera en eller flera plugins till wav och sedan hela låten till mp3 🙂

Okej, tackar ska prova detta! Är ej hemma nu över jul men jag återkommer sen när jag är hemma om det funkar 🙂 Känns ju lite surt när man precis gjort klart en låt och det inte funkar..

• Gilla 1
  • 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Går inte ens att exportera till mixertracks eller wav.. får upp felet "Dib cannot be made" har läst runt lite på internet och det verkar vara för att låten tar för stor plats, över (2mb).. Vet du hur man kan lösa dib cannot be made?

Redigerat av Deax
Postat

konstigt, har aldrig hört om det men här kanske du hittar nått bra http://forum.image-l...pic.php?t=70777

men det låter sjukt konstigt att 2 mb skulle va för stort? du kanske inte har nån plats kvar på hårddisken? 🙂

Tackar, får kolla! 🙂 Har plats på hårddisken men det verkar som att jag inte kan exportera filen när projektet går över 2mb.. Gör jag ett nytt projekt går det att exportera som vanligt..
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.