MARY G (oregistrerad) Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 (redigerat) Jag heter Marie men kallas MARY G ☺️ Bodde i London 2011/2012 och gick Popular Music Performance på Tech Music School, bästa tiden i mitt liv! Brinner för songwriting och produktion! Hittade till Studioforum eftersom jag letar efter samarbetsmöjligheter med andra musiker och producenter. Sen är det alltid roligt med nya kontakter och inspiration! Använder Logic Pro för inspelning och produktion, skriver just nu text och musik helt själv. Håller på att lära mig mer om mixning och mastering men just nu behöver jag hjälp för att komma framåt ♡ Någon kanske har tips på bra inspelningsstudios i Göteborg eller folk som är bra på mastering? Målet är att släppa ut lite musik inom den närmaste framtiden. Skriv gärna ♡ http://www.marygmusic.com http://www.facebook.com/MARYGmusic Redigerat 25 oktober 2014 av MARY ELLE
VayzeriA Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Hallå å välkommen hit =) Trevligt litet gäng. De som du oftast kommer stöta på här, e dom som är sajten trogna å riktigt duktiga på vad de gör :-D
MARY G (oregistrerad) Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Hej allihop 🙂 Tack, det verkar helt perfekt!!
Zakyath Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 välkommen hit. är det du som sjunger på låtarna på din facebook? bra röst i sådana fall
MARY G (oregistrerad) Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Hejsan 🙂 Ja det är jag som sjunger, spelar in hemma i Logic <3 Tack så jättemycket!!!! 🙂
Zakyath Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 fortsätt jobba med musiken så kommer det nog sluta väl för dig. du kanske inte blir nästa lady gaga men något kan du nog åstadkomma med tålamod, tid och den rösten! 1
MARY G (oregistrerad) Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Aa jag hoppas det i alla fall 🙂 Försöker lära mig mer och utvecklas så gott det går hehe 🙂 Lady Gaga är verkligen helt fantastisk, en riktig förebild!
Hellpig Postat 20 december 2013 Postat 20 december 2013 Hej å välkommen, alltid trevligt med nya medlemmar!
MARY G (oregistrerad) Postat 20 december 2013 Postat 20 december 2013 Hej!! Tackar, det verkar vara bra här!!
®offe Postat 20 december 2013 Postat 20 december 2013 Kul med en tjej här, välkommen. Lyssnade lite på "Is it true", fin låt. Du kommer förhoppningsvis få mycket hjälp här, det finns massor av kunskap och hjälpsamhet! /®offe
MARY G (oregistrerad) Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 Hej 🙂 Tack så jättemycket, väldigt roligt att vara här! Låter hur bra som helst!!!
CHAE Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Mjahapp, välkommen hit till forumet 🙂 Vänligen, CHAE
Die Hard (oregistrerad) Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Mjahapp, välkommen hit till forumet 🙂 Vänligen, CHAE Har du tid att hänga här? Ska inte du dricka din julmust istället? 😄
MARY G (oregistrerad) Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Hej 😄 Tack hehe! Julmusten får inte glömmas bort ☺️
CHAE Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Har du tid att hänga här? Ska inte du dricka din julmust istället? 😄 Egentligen inte 😄 Såklart har det gått ner en och annan julmust 😮 Hej 😄 Tack hehe! Julmusten får inte glömmas bort ☺️ Julmust är ett muste 😑
stol Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 (redigerat) Julmust är ett muste 😑 The show must go on? Välkommen hit Mary 🙂 Redigerat 22 december 2013 av stol
CHAE Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 The show must go on? [...] Indeed it shall, my friend. Indeed it shall ☺️
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Hej och välkommen. Nån gång ibland blir det lite grabbigt här. Det är som det är.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.