Jump to content
Annons

En stor fjäder i studiohatten för mig och Flying Saucers Studio, jag medverkar i reklam för ett nytt trumprogram.


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Annons

stefan grahn?

bra isf

men också hatten av till pluggmakarna - riktigt autentiska ljud

Det är ju riktiga gamla trumburkar. Inknackade sen anno dazumal. Både trummisen och ljudteknikerna jobbar på att göra sig själva arbetslösa. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär!

Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen!

Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär!

Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen!

Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..?

Nicci Wallin var det som lirade på blonde-plattan. Han åkte med Ledin & rocktåget på 90-talet. Spelade även med Stefan Andersson och Jerry Williams, samt Joey Tempest. Knubbig skäggig och hårtslående och rejält svängig trummis. Syns nu mer i Så Ska Det Låta-bandet!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Var inne på sajten o tänkte lyssna, men hittade varken det shuffelkomp jag var med o spelade på, eller den mollblues Neosus var med på… Är vi borta ur det där tro?

🙂

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...