Demonproducenten Postat 19 december 2013 Dela Postat 19 december 2013 (redigerat) Även jag har varit med och spelat in en låt! 😄 stefan grahn?bra isf men också hatten av till pluggmakarna - riktigt autentiska ljud Redigerat 19 december 2013 av Demonproducenten 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 19 december 2013 Trådstartare Dela Postat 19 december 2013 stefan grahn? bra isf men också hatten av till pluggmakarna - riktigt autentiska ljud Det är ju riktiga gamla trumburkar. Inknackade sen anno dazumal. Både trummisen och ljudteknikerna jobbar på att göra sig själva arbetslösa. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 december 2013 Dela Postat 19 december 2013 Var det bra betalt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 19 december 2013 Trådstartare Dela Postat 19 december 2013 Var det bra betalt? Framförallt äran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pile63 Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 Grattis till er båda...... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 22 december 2013 Dela Postat 22 december 2013 Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär! Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen! Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 22 december 2013 Dela Postat 22 december 2013 Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär! Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen! Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..? Nicci Wallin var det som lirade på blonde-plattan. Han åkte med Ledin & rocktåget på 90-talet. Spelade även med Stefan Andersson och Jerry Williams, samt Joey Tempest. Knubbig skäggig och hårtslående och rejält svängig trummis. Syns nu mer i Så Ska Det Låta-bandet! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 22 december 2013 Trådstartare Dela Postat 22 december 2013 Det kändes helrätt att spela till trumspåret jag fick, grymt drivande shuffel. Shuffel ska väl vara den svåraste trumtakten. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 22 december 2013 Dela Postat 22 december 2013 Jag tror att Jörgen Wall lirar med rockabillybandet Fatboy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2014 (redigerat) Var inne på sajten o tänkte lyssna, men hittade varken det shuffelkomp jag var med o spelade på, eller den mollblues Neosus var med på… Är vi borta ur det där tro? 🙂 Redigerat 8 februari 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 8 februari 2014 Dela Postat 8 februari 2014 Var inne på sajten o tänkte lyssna, men hittade varken det shuffelkomp jag var med o spelade på, eller den mollblues Neosus var med på… Är vi borta ur det där tro? 🙂 Här har du länken Nilsson! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 8 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2014 Här har du länken Nilsson! 🙂 Tack! Fläskigt ljud. Snyggt att inte alla kaggestamp är lika i volym… Helt fantastiskt foto på trummisen Jörgen Wall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.