Jump to content
Annons

En stor fjäder i studiohatten för mig och Flying Saucers Studio, jag medverkar i reklam för ett nytt trumprogram.

Guitar Nilsson

Recommended Posts

Annons

stefan grahn?

bra isf

men också hatten av till pluggmakarna - riktigt autentiska ljud

Det är ju riktiga gamla trumburkar. Inknackade sen anno dazumal. Både trummisen och ljudteknikerna jobbar på att göra sig själva arbetslösa. 🤪

Dela på andra sajter

Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär!

Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen!

Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..?

• Gilla 1
Dela på andra sajter

Jörgen Wall som, efter vad det verkar, står för trumspelet är verkligen inget blåbär!

Jag såg honom live med Louise Hoffsten i slutet av -90 nångång och han stal verkligen showen!

Vetja om det inte var han som spelade på Rythm n' blonde tillochmed..?

Nicci Wallin var det som lirade på blonde-plattan. Han åkte med Ledin & rocktåget på 90-talet. Spelade även med Stefan Andersson och Jerry Williams, samt Joey Tempest. Knubbig skäggig och hårtslående och rejält svängig trummis. Syns nu mer i Så Ska Det Låta-bandet!

• Gilla 1
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Var inne på sajten o tänkte lyssna, men hittade varken det shuffelkomp jag var med o spelade på, eller den mollblues Neosus var med på… Är vi borta ur det där tro?

🙂

Redigerat av Guitar Nilsson
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.