Round trip audio Postat 15 december 2013 Postat 15 december 2013 (redigerat) Hejsan. Behöver du nån som vattnar dina blommor eller matar din katt? I'm your man. Jag har lång erfarenhet av detta och kommer inte att gör er besviken. Jag kan även tänka mig att ställa upp på partnerbyten, allehanda swingerskonstellationer och/eller samtalsterapi. (Jag är utbildad terapeut). Redigerat 7 februari 2014 av Round trip audio
ehgbg Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Hejsan. Behöver du en producent/mixare till en eller flera låtar? Jag tar dina alster till oanade höjder! Jag har över 20 års erfarenhet och 100-tals låtar bakom mig. Är extremt bra på att få sångare att låta så bra som möjligt. Hör av dig så hör vi om vi passar ihop. Jag mixar inte allt: jag är bäst på pop/rock/indie/alternative osv. Låt dom som är bra på metal göra det :-). Round trip audio. Hej, vi är ett indie-band från Göteborg som har två nya låtar färdigskrivna i demoversioner men hade gärna velat ha mer input utifrån för att putsa till låtarna innan vi går in i studion om någon månad. Lyssna på våra tidigare låtar och avgör om du tror du hade kunnat tillföra något! http://open.spotify.com/track/7vvi7k4dae82TcPqqXxHv3 Ha det fint!
Casperfren Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Bra låtar och bra producerade! Det som behövs är faktiskt det sista med inspelning och mix med duktig producent 🙂
Round trip audio Postat 7 februari 2014 Trådstartare Postat 7 februari 2014 Hej, vi är ett indie-band från Göteborg som har två nya låtar färdigskrivna i demoversioner men hade gärna velat ha mer input utifrån för att putsa till låtarna innan vi går in i studion om någon månad. Lyssna på våra tidigare låtar och avgör om du tror du hade kunnat tillföra något! http://open.spotify....dae82TcPqqXxHv3 Ha det fint! Låter bra, kör på samma snubbe så blir det bra.... :-)