Guitar Nilsson Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Gefell mickar, men vad har de för lurar? Nyfnikrofonisk - 55
Guitar Nilsson Postat 11 december 2013 Trådstartare Postat 11 december 2013 Här kanske det syns? http://www.svt.se/williams-lista/william-spetz-dansar-loss-i-musikhjalpen
laban1 Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Varför vill du veta vilka hörlurar det är, på tjejerna antar jag?
Måsart Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Ovanligt med ett par Genelec-monitorer i en radiostudio....NOT!
Guitar Nilsson Postat 11 december 2013 Trådstartare Postat 11 december 2013 Varför vill du veta vilka hörlurar det är, på tjejerna antar jag? Kul att veta. När jag tittat har alla haft likadana lurar. SVT o SR kostar ju på bra grejer som tex Gefellmickar, så lurarna kan ju inte vara skit. Man är väl lurnörd...
Måsart Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) Kul att veta. När jag tittat har alla haft likadana lurar. SVT o SR kostar ju på bra grejer som tex Gefellmickar, så lurarna kan ju inte vara skit. Man är väl lurnörd... Ja, du är en lurig jävel Nilsson... 😉 Redigerat 11 december 2013 av Måsart
Guitar Nilsson Postat 11 december 2013 Trådstartare Postat 11 december 2013 Blev lite sugen att köpa ett par som tröstshopping... 😕 Men de verkar vara tunna i basen enligt lite revjevsar... O dåligt isorerande. HD 280 pro både låter o isolerar mkt bättre efter vad jag läst lite snabbt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.