Jump to content
Annons

vend.se: sajten verkar inte funka riktigt?

Micke P

Recommended Posts

Jag försökte lägga in en annons på vend.se men jag får inga svarsmail. Man ska ju få ett bekräftelsemail men det dök inte upp. Kan ju i och för sig ha blivit fel på min epostadress. Försökte maila supporten men mailen studsar på support-adressen.

Nån fler som sett problem? Nån som vet något?

Vill ju gärna ta bort min annons om ingen kommer kunna svara på den. Har provat att svara på min egen annons men det gick inte heller.

/ Micke

Dela på andra sajter

Annons

Jag svarade på min egen annons också, det verkade inte funka alls fast det gjort det förut, alltså att andra har svarat på den. Skulle tro att det är nåt sajtsnubben fixar efter nån dag.

En gång satte jag ut en kompressor där o då var det sajtsnubben själv som ringde o köpte den. Trevlig snubbe. Men han jobbar nog även med annat än sajten...

Dela på andra sajter

Jag har inte lagt ut något där på ett tag, men för något år sedan fick jag inte heller några bekräftelsemail. Jag misstänker att det beror på att samma mailadress har använts för många gånger och att den därför blockeras i databasen. Jag kunde ta upp gamla annonser som jag inte hade raderat, så de fanns kvar trots att de inte syntes. För ett par år sedan upptäckte jag något liknande när annonsen inte gick att lägga upp. Då kom jag på den lysande idén att radera annonser som borde ha raderats automatiskt typ något år tillbaks, när tiden hade gått ut för dem - och då kunde jag plötsligt lägga upp fler nya, men det har inte hjälpt att göra så senare, utan då har det ändå blivit tvärnit.

Jag har både mailat killen som driver siten om problemet och skrivit om det på Vends Facebook-sida, men fick ingen respons alls, så jag räknar inte med att några sådana problem någonsin kommer att åtgärdas.

Enda sättet att fixa det i mitt fall, har varit att använda en annan mailadress.

Dela på andra sajter

Ursäkta om detta redan sagts men kolla i mappen för spam!

I mitt fall fanns det ingenting där heller, utan det skickades bara inte ut några mail - varken bekräftelse eller när man mailade svar - men det är ett bra tips för de som inte har lagt in för många annonser ännu...

Dela på andra sajter

Inget i har fastnat i spam-filtret för mig heller.

Det som är mest störande är att mail till support@vend.se studsar med ett felmeddelande:

"The error that the other server returned was:

551 Sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1)"

Känns lite sådär... 🤪

Och som sagt, jag vill ju gärna kunna ta bort en annons jag lagt in.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.