Ravensheart Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Tjena! Är på jakt efter band att spela med, gärna kristianstadsområdet med omnejd. Jag är för tillfället enbart aktiv som låtskrivare men är sugen på att återigen bege mig ut och spela. Har ett gäng låtar som kanske kan vara intressanta annars är jag villig att jobba med det jag får, skriva texter och så vidare. Jag nås här eller på mail: mjuup79@gmail.com Annars mobbe: 0708212332 Hör av er nu!
laban1 Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Tror att du har bättre chans att få svar om du skriver vilken genre du jobbar i etc..
Ravensheart Postat 10 december 2013 Trådstartare Postat 10 december 2013 Tror att du har bättre chans att få svar om du skriver vilken genre du jobbar i etc.. Jobbar rock/metal
JJMusik Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Kristianstad-son här också... 🙂 här är jag på tuben:
Ravensheart Postat 11 december 2013 Trådstartare Postat 11 december 2013 Tja JJ! Bra lirat! Ska vi testa lira ihop något? Messa/Ring så snackar vi!
Ravensheart Postat 16 december 2013 Trådstartare Postat 16 december 2013 Vad händer!? Kass intresse!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.