Reason Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 Finns det någon som har erfarenhet av mp3 spelare med bra line-in funktion?
joachime Postat 31 mars 2005 Postat 31 mars 2005 (redigerat) Bra fråga! Men jag är också intresserad av hur pass bra utgångarna funkar på mp3-spelare. Det verkar som det är vanligt med en kombinerad hörlurs-/linjeutgång. Är det någon som har använt en mp3-spelare där utgången låter bra som linjeutgång? Edit: förtydligade frågan lite Redigerat 31 mars 2005 av joachime
Reason Postat 31 mars 2005 Trådstartare Postat 31 mars 2005 (redigerat) Jag hittar bara denna som nämner line-in funktion separat länk Jag vill ha över vinylen på ett smidigt sätt utan att koppla in burken, samt få den i wav Redigerat 31 mars 2005 av Reason
D Vibe Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Jag skulle snarare vilja ha en med mikrofoningång. Förövrigt hoppade jag på Studiotåget iochmed deras erbjudande om att man får med en MP3-spelare i princip på köpet i senaste nummret 🙂..
godhead Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 psst... M-audio kommer med en. med mickingång med fantommatning!
Musiker Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 psst... M-audio kommer med en. med mickingång med fantommatning! ...och en fyrbands kompressor, samt reverb och ett schysst delay, och en nedbantad virtual guitarrist... 🙂
D Vibe Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Låter fräckt.. Vet någon vad priset ungefärligt hamnar på?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.