Superfly2 Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 (redigerat) Inte så värst på cubase (6). Skulle göra något - mins ej vad - så vipps, förvann de där knapparna med Play/Stopp/rcord som brukar åka i eget förnster på skärmen. Jag har de kvar " där uppe", men vill ha tillbaka "förnstret" med de - bl.a. är ju tempo, click m.m. där. Jag tycker mig testat det mesta under "view". Och tror även under "transport" Bifogar "lånad" bild på vilket jag menar: Det jag ISTÄLLET lyckades paja , i försöken att återställa start/stopp knappen, är att paja något annat - vet ej vad de hetter - (tidssträkning?) - men vill SÅÅÅÅÅ gärna få de funka igen. Det är på KANALERNA ( och i mixern ) den där siffra bredvid i bilfagde lånade bilden som just nu står på 0.00 på alla, och -0,78 på StereoOut. Det är någon form av "tidsförskjutning" , eller hur? Nu står någon mysko siffra, och jag kan ej själv skriva in min siffra där?!?!? Redigerat 6 december 2013 av Superfly2
HoboRec Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Tryck på Tansport i menyn och sen Transport Panel så får du tillbaka dina playknappar osv. -0,75 på Stereo out betyder att du sänkt volymen på den, bara att dra i regeln eller dubbelklicka på "-0,75" och skriva 0,00 i stället.
laban1 Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 ..bara att dra i regeln eller dubbelklicka på "-0,75" och skriva 0,00 i stället. Ctrl + klicka på regeln är ett annat sätt.
HoboRec Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 Aha, där ser man. Jag är inget vidare på kortkommandon. Hade en praktikant en gång som lärde mig massa 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.