Jump to content
Annons

cloue  

12 röster

1. 1. cloue

• 1.lägg ner
      0
    • 2.bättre kan det bli
      0
    • 3.på spåret
      2
    • 4.bättre än förr
      3
    • 5.ju förr desto bättre?
      4

Recommended Posts

Postat

Wow, detta var verkligen en av dina bättre, Karl! Jättehärlig låt... men lite avklippt slut... 😏

Ser fram emot din skiva som kommer sen 😎

Annons
Postat
Wow, detta var verkligen en av dina bättre, Karl! Jättehärlig låt... men lite avklippt slut... 🙂

Ser fram emot din skiva som kommer sen 😉

Tack för lyssning....Just denna känns Ok mina öron också och vad beträffar slutet så vet jag inte vad som händer när man repar in det med riktiga medmusikanter men jag förmodar att alla färgar av sig lite i låten och sen får man se om nå'n magi uppstår i studion 🙂

Fortsätt lyssna

Cloue och några till

spandaux (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Han sjunger ju inte bara på tyska, fast då har han förstås en viss müsig brytning.

Cloue har jag lyssnat ett gäng gånger på nu och den känns mer och mer gedigen. Ljudpuffarna har blivit något ganska behagligt "mänskligt" och närgånget.

Angående engelskan så störde jag mig lite på ditt uttal av "gutter" men efter att försökt mig på det själv så kom jag underfund med att det låter så från min mun med.. Det ligger helt sjukt i munnen, ett av dom svåraste orden att få att låta bra, för mig åtminstone, kom jag underfund med. Det blir bara gadder, gatter, gadther eller gauder.

Redigerat av spandaux
Postat (redigerat)
Han sjunger ju inte bara på tyska, fast då har han förstås en viss müsig brytning.

Cloue har jag lyssnat ett gäng gånger på nu och den känns mer och mer gedigen. Ljudpuffarna har blivit något ganska behagligt "mänskligt" och närgånget.

Angående engelskan så störde jag mig lite på ditt uttal av "gutter" men efter att försökt mig på det själv så kom jag underfund med att det låter så från min mun med.. Det ligger helt sjukt i munnen, ett av dom svåraste orden att få att låta bra, för mig åtminstone, kom jag underfund med. Det blir bara gadder, gatter, gadther eller gauder.

Jag ska lyssna på det jag kommer över....eller har du något tips?

Gutter ja...tror du inte jag också har tagit om och tagit om för att jag fastnat just på det ordet och tagit om till det som sagt blev så här gadder, gatter, gadther guther, gauder you name it... får väl anlita en expert inför studioinspelningen 😮😄

lyssna gärna vidare

Cloue och ett antal till

Redigerat av karl

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.