Demonproducenten Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag har inte producerat några stora skivor, men det hindrar mig inte från att ha en åsikt i frågan har du producerat några skivor öht?har du använt mixern du uttalar dig om? har du jobbat analogt? har du jobbat digitalt annat med din hemmautrustning och dina egna låtar? att du har åsikter (eller basunerar ut det ena efter det andra åsiktsliknande utropet) framgår med all tydlighet - jag undrar vad du grundar dom på?
Martin Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) bortediterat Redigerat 10 februari 2014 av Martin
Demonproducenten Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 har du ätit äpplen? har du lastat in cider i en hästvagn? har du arbetat på socialstyrelsen? har du pressat apelsiner? nej på dom tre sista och jag påstår inga "sanningar" om detta heller inte ens om äpplen då jag tycker att det inte ger nån större kunskap att förmedla genom att tugga i sig lite grann för eget välbefinnande med tanke på att du bara för sex timmar sen var mån om att få dina inlägg raderade härifrån är det ju förvånande att du fortsätter fylla på med fler
Martin Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) nej på dom tre sista och jag påstår inga "sanningar" om detta heller inte ens om äpplen då jag tycker att det inte ger nån större kunskap att förmedla genom att tugga i sig lite grann för eget välbefinnande med tanke på att du bara för sex timmar sen var mån om att få dina inlägg raderade härifrån är det ju förvånande att du fortsätter fylla på med fler Annars? Vilken byrå jobbar du för? Agendan är? Redigerat 10 december 2013 av Martin
Demonproducenten Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Nått är tonalt fel, det låter ihåligt det är din skalle bara
Demonproducenten Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Annars? Vilken byrå jobbar du för? Agendan är? http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia
Martin Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) bortediterat Redigerat 10 februari 2014 av Martin
Demonproducenten Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag lyssnade på skivan i flera, flera timmar. vilken av dom?
Guitar Nilsson Postat 19 december 2013 Trådstartare Postat 19 december 2013 Är det nån som av erfarenhet kan uttala sig om kvaliten på kompressorerna i Presonus Studiolive? Jag hatar att sjunga utan riktigt bra kompressor även live.
Guitar Nilsson Postat 23 december 2013 Trådstartare Postat 23 december 2013 Nu är det slutfunderat, jag skickade efter en Yamaha MG206C 20 kanals med fyra auxar o 8 inbyggda kompressorer. Den får väldigt fina revjevs. O det bästa är att den är i rackformat, jag kan byta ut den Soundcraft jag har o sätta den här i samma rack. Att ha en separat lite större mixer som tex Allen & Heat skulle inte funka när jag kör enmansbandet. Ska bli fint att få hem den, plus multikabel o ett gäng mickar o sladdar o stativ.
sadomachine (oregistrerad) Postat 23 december 2013 Postat 23 december 2013 Det är alltid kul att köpa nytt...., hoppas du blir nöjd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.