Jump to content
Annons

pme (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 112
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

C7.5.20 9 april, nedräkningen har börjat..

Här är en infolänk (så ni slipper Googla...):

http://www.steinberg...p?f=181&t=56844

(P.S bra vecka! Windows 8.1 update 1 på tisdag och C7.5.2 på onsdag, hoppas bara de är kompatibla 😛 )

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå. De har de gjort flera gånger. Undrar om de inte började med det iom cubase7.

Eftersom länken med innehållet i den nya uppdateringen fanns i posten ovanför Rammega's antog jag att han menade något annat... Men hittar såklart inte vilken tillverkare det var jag tänkte på när jag svarade..

Så kan det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det värt att uppgradera till 7.5 nu? 7:an hade så många problem så jag väntade med att uppgradera och så kom 7.5 och nu kostar uppgraderingen från 6.5 lika mycket som ett helt nytt Logic Pro X.

Och spontant känns tråden som att 7.5 fortfarande dras med massa buggar?

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Är det värt att uppgradera till 7.5 nu? 7:an hade så många problem så jag väntade med att uppgradera och så kom 7.5 och nu kostar uppgraderingen från 6.5 lika mycket som ett helt nytt Logic Pro X.

Och spontant känns tråden som att 7.5 fortfarande dras med massa buggar?

Buggar är knepigt. Träffar man på en så är det störande. Snubblar man inte på dem så tror man inte att de finns. Jag tror inte att det kommer komma speciellt många fler uppdateringar. 7.5 är mer resurskrävande än tidigare. Men ungefär lika bra som de sista 6.5 versionerna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för kommentarerna! Antar att det är dags att hoppa upp på Cubase-sidan också då. #man-kan-aldrig-ha-för-många-daws

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade ett par projekt som jag fick "starta två gånger" innan det kom ljud... Det verkar funka bra nu (testade nog runt i hela 10 minuter...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som du har driverproblem ONsatan

Hej,

Nej, Jag HADE problem innan denna uppdateringen. Har ej haft med denna (men testade bara i 10 minuter)...

(Hoppas verkligen inte du har rätt utan att det var något med föra versionen...)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...