Alechoo Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 (redigerat) Tjena gott folk! Jag är ny på forumet här, fick tips från en god vän att det var här man hittar den hjälp man söker! Jag skulle behöva lite hjälp med en ganska löjlig grej men det har gjort mig osäker ett bra tag nu. Jag tänkte beställa monitorer från thomann, och när jag läser på priset så står det att du betalar för 1 PAR. Då är min fråga om jag får 2 stycken för priset som står eller om jag behöver dubbla det. Det skulle vara tråkigt om man råkade beställa 4 stycken, eller bara 1 monitor... Tack på förhand! Redigerat 28 november 2013 av Alechoo
KlasVonKlas Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 (redigerat) 1 par: http://www.thomann.de/se/prodipe_ms4c_coaxial_studio_monitor.htm 1 styck: http://www.thomann.de/se/monkey_banana_gibbon5_red.htm Tänk såhär: I en skobutik köper du ett par skor. Hur många skor får du? Du ser ett par gå på stranden. Hur många är dem? Med andra ord, säger man 3 par strumpor så menar man totalt 6 stycken strumpor 🙂 Redigerat 28 november 2013 av KlasVonKlas
Alechoo Postat 28 november 2013 Trådstartare Postat 28 november 2013 Ja okej jag fattar, tack! Jag var lite förvirrad för det kändes som att priset inte stämde för 2 stycken, men nu vet jag att jag kan investera i ett par bättre par 🙂
laban1 Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 ... kan investera i ett par bättre par 🙂 blir det 4st högtalare? 😳
Neosus Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 Ett par par! Själv funderar jag på ett halvt par!
KlasVonKlas Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 Skulle själv behöva 1/2 styck par bättre par monitorer! Skulle även behöva ett havlt nytt par center till min hemmabio tillsammans med ett par likadana par högtalare till fram och surround! 😛 Sorry för off topic, kunde inte låta bli ^^
slejnard Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 Ett par par! Själv funderar jag på ett halvt par! Ett par kan även vara tre! Ett par 3-hål i golf tex. 😊😑
laban1 Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 Ett par kan även vara tre! Ett par 3-hål i golf tex. 😊😑 På ett party kan det vara 18 personer...minst! 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.