Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena gott folk! Jag är ny på forumet här, fick tips från en god vän att det var här man hittar den hjälp man söker!

Jag skulle behöva lite hjälp med en ganska löjlig grej men det har gjort mig osäker ett bra tag nu.

Jag tänkte beställa monitorer från thomann, och när jag läser på priset så står det att du betalar för 1 PAR. Då är min fråga om jag får 2 stycken för priset som står eller om jag behöver dubbla det. Det skulle vara tråkigt om man råkade beställa 4 stycken, eller bara 1 monitor...

Tack på förhand!

Redigerat av Alechoo
Annons
Postat

Ja okej jag fattar, tack! Jag var lite förvirrad för det kändes som att priset inte stämde för 2 stycken, men nu vet jag att jag kan investera i ett par bättre par 🙂

Postat

Skulle själv behöva 1/2 styck par bättre par monitorer!

Skulle även behöva ett havlt nytt par center till min hemmabio tillsammans med ett par likadana par högtalare till fram och surround! 😛

Sorry för off topic, kunde inte låta bli ^^

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.