Evil_E Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Jag har för mig att Noel Gallagher från Oasis la sjukt många gitarrspår (ca 40-50) på vissa låtar för att få det där "feta" ljudet...
oakleaf (oregistrerad) Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Uppenbarligen är du lika mycket surgubbe själv! 😛 Surgubbar drar fram surgubben i mig. 😉
laban1 Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Så jävla irriterande med folk som inte gör rätt som du vet. Mer som en stereobreddnings grej dock, och mycket subtilt. särskrivning, mindre subtilt? 🤪
Demonproducenten Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 sm57b = "rak" sm57 = presence boost, väl? antar att du menade sm7B?
oakleaf (oregistrerad) Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 särskrivning, mindre subtilt? 🤪 Ironin i mitt inlägg var dock allt annat än subtilt. Nu har vi kapat ämnet tillräckligt med analt polisande. Feta gitarrer var ämnet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.