Kruxe Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Tja! Ni kan kalla mig för Theo eller Kruxe! đ Jag Ă€r inte alldelles ny i forumet, dĂ„ jag har spanat omkring ett tag utan ett konto. Fast bestĂ€mde mig för att göra ett konto nĂ„gra dagar sen. Jag lĂ€r mig att producera pĂ„ FL Studio dĂ„ jag blev introducerad till den som ett bra programm för nybörjare! Jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd över programmet och jag ser fram emot att se min utveckling som producent. Jag började för ungeför 7-8 mĂ„nader sen lite lĂ€tt med att skoja runt pĂ„ programmet, men började ta det pĂ„ mer allvar för typ 2-3 mĂ„nader sen och att sitta framför datorn, att skapa musik och lĂ€ra mig mer om mixning, mastring och electro helt generellt har blivit till en stor passion. Jag har sjĂ€lv hört hur jag blivit bĂ€ttre sakta men sĂ€kert inom dessa mĂ„nader och jag tĂ€nker fortsĂ€tta i samma fart! Detta Ă€r mitt senaste projekt och det blev en remix pĂ„ en lĂ„t som heter Liberation. Jag hoppas ni gillar den och jag uppskattar verkligen ALL sorts feedback! đ Tack för mig. https://soundcloud.com/theokruxet/mb-sak-liberation-kruxe-remix
Kruxe Postat 24 november 2013 TrĂ„dstartare Postat 24 november 2013 VĂ€lkommen hit! đ Tack, det uppskattas!
MazingMaryRocks Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Ok, sÄ frÄn en totalrookie till en lite mindre rookie (pÄ forumet alltsÄ...) VÀlkommen!
MARY G (oregistrerad) Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 Hejsan!! Tycker det lĂ„ter bra đ
Claes Holmerup Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 VĂ€lkommen! Alltid kul med nya medlemmar som hittar hit. đ
Kruxe Postat 22 december 2013 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2013 hej och vĂ€lkommen! đ Ok, sĂ„ frĂ„n en totalrookie till en lite mindre rookie (pĂ„ forumet alltsĂ„...) VĂ€lkommen! Hejsan!! Tycker det lĂ„ter bra đ VĂ€lkommen! Alltid kul med nya medlemmar som hittar hit. đ Tack allihopa, kĂ€nner mig verkligen vĂ€lkommnad till forumet! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.