Kruxe Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Tja! Ni kan kalla mig för Theo eller Kruxe! 🙂 Jag är inte alldelles ny i forumet, då jag har spanat omkring ett tag utan ett konto. Fast bestämde mig för att göra ett konto några dagar sen. Jag lär mig att producera på FL Studio då jag blev introducerad till den som ett bra programm för nybörjare! Jag är väldigt nöjd över programmet och jag ser fram emot att se min utveckling som producent. Jag började för ungeför 7-8 månader sen lite lätt med att skoja runt på programmet, men började ta det på mer allvar för typ 2-3 månader sen och att sitta framför datorn, att skapa musik och lära mig mer om mixning, mastring och electro helt generellt har blivit till en stor passion. Jag har själv hört hur jag blivit bättre sakta men säkert inom dessa månader och jag tänker fortsätta i samma fart! Detta är mitt senaste projekt och det blev en remix på en låt som heter Liberation. Jag hoppas ni gillar den och jag uppskattar verkligen ALL sorts feedback! 🙂 Tack för mig. https://soundcloud.com/theokruxet/mb-sak-liberation-kruxe-remix
Kruxe Postat 24 november 2013 Trådstartare Postat 24 november 2013 Välkommen hit! 🙂 Tack, det uppskattas!
MazingMaryRocks Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Ok, så från en totalrookie till en lite mindre rookie (på forumet alltså...) Välkommen!
MARY G (oregistrerad) Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 Hejsan!! Tycker det låter bra 🙂
Claes Holmerup Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 Välkommen! Alltid kul med nya medlemmar som hittar hit. 🙂
Kruxe Postat 22 december 2013 Trådstartare Postat 22 december 2013 hej och välkommen! 🙂 Ok, så från en totalrookie till en lite mindre rookie (på forumet alltså...) Välkommen! Hejsan!! Tycker det låter bra 🙂 Välkommen! Alltid kul med nya medlemmar som hittar hit. 🙂 Tack allihopa, känner mig verkligen välkommnad till forumet! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.