Ken Kängström Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 (redigerat) Hohoj, söker ett gitarrsolo innan kl 24 om möjligt. Your browser does not support the HTML5 audio tag " Your browser does not support the HTML5 audio tag Efter andra refrängen. Skicka gärna en mp3-export via någon fildelarsajt såsom dropbox eller sprend via meddelande här på forumet. Hoppas någon är vaken och intresserad. =) Mvh Ken Redigerat 22 november 2013 av Ken Kängström
ironman Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 I all välmening så kan det vara bra att berätta om det finns någon ersättning, och skall verket släppas offentligt med mera. Då ser det mer seriöst ut och lockar garanterat fler.
Ken Kängström Postat 22 november 2013 Trådstartare Postat 22 november 2013 I all välmening så kan det vara bra att berätta om det finns någon ersättning, och skall verket släppas offentligt med mera. Då ser det mer seriöst ut och lockar garanterat fler. Absolut, det finns inget syfte alls. Vill bara att någon kul rackare rockar loss.
wicked_s Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Jag är gärna på, vet inte om jag hinner till 24 dock, såg precis inlägget.
laban1 Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Absolut, det finns inget syfte alls. Vill bara att någon kul rackare rockar loss. Om det inte finns ngt syfte, varför är det så förjordat bråttom? 2
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Wicked: Bränn på ! =) laban1: För att blir låten inte klar samma dag som den skrivs, så kommen den att läggas i skrotlådan.
Top Floor Studios Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Jaså, jag som trodde det var bråttom av en anledning. Och jag som skickade trådlänken till några seriösa gitarrister jag känner som har bra inspelningsmöjligheter hemmavid.
Guitar Nilsson Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Wicked: Bränn på ! =) laban1: För att blir låten inte klar samma dag som den skrivs, så kommen den att läggas i skrotlådan. Lätt märklig inställning. Haha.
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Top Floor: Ledsen om jag gav sken om att det var jätteseriöst, men jag är alltid "nu nu nu" när jag jobbar med musik. Stressig som en ko. Nilssin: Japp, jag är ganska märklig på den fronten. =)
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Kanske ska ta och träna på det då och spara det som inte blev av. Förr eller senare plockar man upp det och ser att det passar in i nåt annat, annan tonart etc.
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Kanske ska ta och träna på det då och spara det som inte blev av. Förr eller senare plockar man upp det och ser att det passar in i nåt annat, annan tonart etc. Absolut, och det har självklart hänt att man nappat på en gammal hook man gjort. Det är ganska drygt att jag vill ge mig på något nytt så fort jag klickat på krysset i hörnet. Något som jag behöver jobba på.
laban1 Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Hjälp! Jag måste tömma baren före kl 24.00 ! tips?
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Fick iaf in ett gäng riktigt trevliga gitarrsolon, så jag bockar och tackar ödmjukast för hjälpen. För er råkade få en nagel i ögat för att jag bad om hjälp här, så kan jag upplysa er om att ingen har tvingat er att medverka. =)
laban1 Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 ..så kan jag upplysa er om att ingen har tvingat er att medverka. =) Tråkigt sätt att avrunda din tråd, du har redan bett om ursäkt.. http://sv.wikipedia.org/wiki/Pojken_och_vargen
JJRockford Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 För er råkade få en nagel i ögat för att jag bad om hjälp här, så kan jag upplysa er om att ingen har tvingat er att medverka. =) Vem skulle ha fått en nagel i ögat?
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Den som känner sig träffad. =) Menar inte att verkar bitter, Jag är glad att folk kunde ställa upp på kort varsel, och det blev som sagt riktigt snygga gitarrsolon. Nästa gång kanske jag kan hjälpa någon vid behov. Mycket tacksam! =)
Solstrålen (oregistrerad) Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 (redigerat) Det skulle ju kunna vara så här också att det finns ett kommersiellt uppdrag med vinstintresse och en deadline som måste hållas. Men om man säger att det inte är något syfte med att få gitarrsolon inom 24 timmar så ökar chansen att få gitarrister att ställa upp gratis och därmed hålla nere utgifterna. Det här är inget vi med säkerhet kan veta och det är inte alls säkert det är så. Men det skulle kunna vara så. Redigerat 23 november 2013 av Solstrålen
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Hjälp! Jag måste tömma baren före kl 24.00 ! tips? Ge mig ditt telnr och adress så kommer jag. 😛
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Det skulle ju kunna vara så här också att det finns ett kommersiellt uppdrag med vinstintresse och en deadline som måste hållas. Men om man säger att det inte är något syfte med att få gitarrsolon inom 24 timmar så ökar chansen att få gitarrister att ställa upp gratis och därmed hålla nere utgifterna. Det här är inget vi med säkerhet kan veta och det är inte alls säkert det är så. Men det skulle kunna vara så. Nu är det så att han har hängt här på forumet väldigt länge och hade tidigare en annan avatar och har hela tiden verkat seriös så om det hade handlat om ett kommersiellt jobb så hade han sagt. F.ö är han inte handikappad att han inte kan själv göra ett bra solo och har nog i såna fall andra att använda sig av om det var ett beställningsjobb det var frågan om.
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 (redigerat) Solstrålen: Jag förstår det, och inflikade med att det vad en kul grej i inlägget efter. =) Om någon är nyfiken så landade vi med det här gitarrsolot som spelas av Joakim Leandro Johansson som är en sjukt trevlig gitarrist och som alltid spelar smakfullt. Your browser does not support the HTML5 audio tag " Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 23 november 2013 av Ken Kängström
Guitar Nilsson Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Solstrålen: Jag förstår det, och inflikade med att det vad en kul grej i inlägget efter. =) Om någon är nyfiken så landade vi med det här gitarrsolot som spelas av Joakim Leandro Johansson som är en sjukt trevlig gitarrist och som alltid spelar smakfullt. Your browser does not support the HTML5 audio tag " Your browser does not support the HTML5 audio tag Får inte igång det där....
Ken Kängström Postat 23 november 2013 Trådstartare Postat 23 november 2013 Får inte igång det där.... Kllicka på länken under spelaren så kan du nog tanka hem den. =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.