Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Låter bra och inte allt för runktekniskt. Är det fortfarande 11R som du spelar in med?

Postat (redigerat)

Skönt lir, Simon! 🙂

Kul med GuitarRig ju. Någon "stock"set-up eller har du tweakat fram egen topp och cab däri?

Btw way OT; hur går det med er skiva?

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Postat

Tack CHAE!

Sololjudet är bara någon befintlig preset. Det är ju inte sådär det kommer låta på plattan (som vi jobbar på för fullt, dock en kortare paus för tillfället då jag blev pappa för 2 mån sen). Detta är bara mest på skoj, testade en solovända 🙂

Om jag kommer ihåg rätt är det EZMix2 på kompgurorna.

Postat

Tack CHAE!

Sololjudet är bara någon befintlig preset. Det är ju inte sådär det kommer låta på plattan (som vi jobbar på för fullt, dock en kortare paus för tillfället då jag blev pappa för 2 mån sen). Detta är bara mest på skoj, testade en solovända 🙂

Om jag kommer ihåg rätt är det EZMix2 på kompgurorna.

Aha I see 🙂 Ball!

Se där, se där, en basist till eller blir det all in på trummorna? ☺️

Stort GRATTIS i vilket fall som helst 🙂

Vänligen,

CHAE

Postat

CHAE - Det blir nog en gitarrist. Annars får han inga brudar 🙂

Ken - Tackar! Får man feeling för det är det väl inte otänkbart. Skicka över nåt när det är dax så kollar jag på det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.