FGF Postat 13 november 2013 Postat 13 november 2013 Jag håller just nu på med en demo. Nyckel ord om demon * Djpremier / Embee kind'a beats * Underground * Deep Än så länge ligger första beatet som är spikat på mixning. Dock har jag min skiss av beatet som jag kan skicka på efterfrågan. Krav * Du lär ha spelat in något tidigare som du kan skicka. * Gör din grej fullt ut, Anpassning efter samhälle och radio är för dig oväsentligt. FUCK RADIO 😉 Sammarbetet * Kommer ske över internet. Om mig som rappare * Jag är främst en lyricist och skriver rap, spoken word och dikter. * Min inspiration kommer mycket från: KRS-One Gang Starr Organism12 Supersci Eminem (före 2005) Chords Immortal technique Reks Roce da 5'9 (innan slaughterhouse) Lupe Fiasco Cunnin Lynguists Atmosphere Roots Masta Ace * Jag har hittills spelat in 4 låtar på min första demo som kom ut för över 1 år sedan. All inte om den finns på min sida (soundcloud) och även en musikvideo till den. *Jag har under senaste året tagit till mig mycket av den kritik jag fick kring min demo, och vill nu testa min utveckling. Hör av dig 🙂 Peace /Fred
Radar101music Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Du har spelat in 4 fyra versioner av samma demo som kom ut över ett år sen? Du kanske menar EP?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.