lavrell Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Är säker på att detta kommer leda till nåt bättre. Övrigt: För att gå heeelt off topic (blir jag anmäld nu?) så kollade jag precis på Zlatans klackmål mot Italien precis. Va ju ett tag sen man såg det. Det värmde verkligen i det svenska stolta hjärtat Jag va bara tvungen 😛
brojd Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 För långa trådar orkar man ju inte sitta och plöja igenom. Mera korta trådar! 😲 DOH!
Shadows Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 Good for you, Olsberg! Till moderatorerna får man väl gratulera! I första hand Neko, vet att du eftersträvat detta länge. Låt det inte gå er över huvudet bara. 😉 Jag tror faktiskt att det hela är en kampanj från Neko's sida. Vi VET att Neko vill vara moderator, rätt? Vi kan anta (med nästan 100% säkerhet) att han reggat en massa användarnamn för att skapa en sån olidlig stämning att Olsberg var TVUNGEN att tillsätta moderatorer. Jag tror att Neko var/är Nattvaktaren.
hackeman Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 Jag tror att Neko var/är Nattvaktaren. 😉 Tanken har slagit mig oxå! Jag har faktiskt bevis per msn-logg där Neko använder runda ord, och först då gjorde jag kopplingen att Neko skulle kunna vara nattvaktaren... det förklarar ju varför nattvaktaren försvinner samtidigt som de nya moderatorerna tillsätts; helt enkelt för påvisa att forumets påhopp minskade med direkt verkan tack vare nya moderatorer. 😲
osiris Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 (redigerat) 😉😲 Är det verkligen så? Är Neko verkligen Nattis? Näe... kom igen nu grabbar... bättre gissningar får ni faktiskt ta och komma med! 🙂 EDIT: Stavfel Redigerat 24 mars 2005 av osiris
Linus Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 (redigerat) 😛 Vore coolt om Neko var Nattis. Nu blir härvan ännu roligare 😆 Om Olsberg är Hofstein, ®offe, Nattvaktaren, Shadows, Danny Cort, brojd, egghuvud, Fredster, captain nemo, Kill All Autotuner... och Neko var Nattvaktaren borde Neko också vara Olsberg och därmed borde Olsberg utsett sig själv till moderator... och... ehmm.... och... ...och vart hA*r Audiomaniker tA*git vägen numera? 😳 Redigerat 24 mars 2005 av vectro
acidofilus Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 Snälla, det är väldigt OT nu... Ja. Bäst ni stänger tråden.
hackeman Postat 24 mars 2005 Postat 24 mars 2005 Snälla, det är väldigt OT nu... Ännu en moderatoraspirant månne? 😕
Shadows Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Jag tror fortfarande inte du var ironisk i ditt första inlägg 😄
ViktorDenStore Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Jag tror fortfarande inte du var ironisk i ditt första inlägg 😆 Nej inte i mitt första 😛
tordA Postat 28 mars 2005 Postat 28 mars 2005 Risken för urspårning är farligt nära (med typ: frugan har bakvärk, bagar'n degade etc...)
Linus Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Ja, passa er för att spåra ur! Annars blir det andra bullar... Och om ni måste, gör det isåfall under ett multipelt alias (ett s.k. jäst-konto) 😏
Pluffo Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 (redigerat) Ja, passa er för att spåra ur! Annars blir det andra bullar... Och om ni måste, gör det isåfall under ett multipelt alias (ett s.k. jäst-konto) 😆 Allvarligt talat. Jag har inte befogenheter att göra det men jag låser den här tråden i alla fall. Den som skriver i den ändå får med mig att göra. *låst* Redigerat 29 mars 2005 av Pluffo
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Ja, passa er för att spåra ur! Annars blir det andra bullar... Och om ni måste, gör det isåfall under ett multipelt alias (ett s.k. jäst-konto) 😉 Allvarligt talat. Jag har inte befogenheter att göra det men jag låser den här tråden i alla fall. Den som skriver i den ändå får med mig att göra. *låst* tralala la la la la la
Pluffo Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Ja, passa er för att spåra ur! Annars blir det andra bullar... Och om ni måste, gör det isåfall under ett multipelt alias (ett s.k. jäst-konto) 🙂 Allvarligt talat. Jag har inte befogenheter att göra det men jag låser den här tråden i alla fall. Den som skriver i den ändå får med mig att göra. *låst* tralala la la la la la Jag skickar hem Ernst till dig. Han kommer imorgonkväll. Låt detta bli en läxa till er andra!
lavrell Postat 30 mars 2005 Trådstartare Postat 30 mars 2005 Fattade ingenting när jag stod som skapare av denna tråd 🙂 Kanske det va jag som började Off Topic katastrofen? 🙂🙂
Pluffo Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Fattade ingenting när jag stod som skapare av denna tråd 🙂 Kanske det va jag som började Off Topic katastrofen? 🙂🙂 Förstod du inte buskapet? Det finns nog med Ernst för alla!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Fattade ingenting när jag stod som skapare av denna tråd 🙂 Kanske det va jag som började Off Topic katastrofen? 🙂🙂 det verkar som att alla som skriver något här efter att pluffo "stängde" tråden får en bild av ernst postad efter sitt inlägg. om allt stämmer borde....
Pluffo Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Fattade ingenting när jag stod som skapare av denna tråd 🙂 Kanske det va jag som började Off Topic katastrofen? 🙂 🙂 det verkar som att alla som skriver något här efter att pluffo "stängde" tråden får en bild av ernst postad efter sitt inlägg. om allt stämmer borde.... This is your last warning! I´ve now gone högupplöst Ernst on your ass!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 om allt stämmer borde.... .. jag få en ernst till nu
®offe Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Länge vandrade jag i dödsskuggans dal, vilsen, och oförmögen att ta till mig vad livet egentligen ville med mig. Jag tittade på Club Goa för att få andlig vägledning, men slog alltid mig själv medvetslös innan slutet. En kort tid var jag kristen, men blev stenad av mina forumkamrater. Jag sökte kärlek hos kvinnor men de tömde mig på liv. Häromdagen tog jag ner min poster på Michael Jackson. Kort sagt, jag var förbryllad över att livet valt att bygga sin boning inom mig, en usel okammad statarunge som till intet sätt bidragit till att göra världen bättre. Sålunda, beslutsam att taga mig av daga, sätter jag mig ned, för att formulera mina sista tankar till mina efterkommande. För att inte vålla eftervärlden onödiga tvistemål och tolkningsbekymmer med min miserabla handstil nedtecknar jag min vilja i WORD 6.0, för senare utskrift på min hp Laserjet 1200. Gör dock ett sista vemodigt besök på denna sajt, och kommer rakt in i denna tråd. Plötsligt får jag alla svar, på de frågor jag aldrig vågat ställa. För första gången ser jag vad livet handlar om. Buddy Holly dog inte förgäves... Äntligen någon som tar tag i de stora frågorna! Tack. Fler moderatorer i samhället säger jag bara! Tänk själva: Den där jälva idioten som tränger sig livsfarligt när du är ute med familjen, då dyker Neko upp, leende och säger till dåren: - Hallå dåren, sorry men den här bilen låser jag, du får ta bussen! MWUaaa ha ha Ungdomsgänget som misshandlar den medelålders gentlemannen på stan för att ta hans mobil, Demoniqus dyker upp: - Hallå grabbar, den här misshandeln låser jag, den är emot reglerna! Dels är ni yngre och dels är ni flera mot en. Jag såg också att ni sparkade den här gentlemannen, fy vad fegt! Sorry, men ni är portade, era alias tas ifrån er! Ajö! Eller Gudrun Schyman som kostat oss 335.000:- sedan årskiftet, Olsberg raderar hennes konto. Vips kan vi anställa 10 stycken deltidsanställda vårdbiträden istället. Hurra! Ja, man hänger väl med ett tag till då 🙂 (bara jag inte får en Ernst 🙂 ) Tjosan! /®
Linus Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 (redigerat) *sitter och garvar högt åt Ernst-bilderna* Grannarna måste undra snart 🙂 Edit: ®offe, din roliga fantasi upphör aldrig att förvåna! 🙂 Redigerat 30 mars 2005 av vectro
brojd Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 (redigerat) *sitter och garvar högt åt Ernst-bilderna* Grannarna måste undra snart 😄 Edit: ®offe, din roliga fantasi upphör aldrig att förvåna! 🙂 Fantasi? vad får dig att tro att karln skämtar? Redigerat 30 mars 2005 av brojd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.