Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har testat allt under Device Setup, VST Connection och spåren. Jag får signal från allt i projekt window, från keyboarden, volymutslag från spåren. Men inget ljud alls... Jag laddar in ett annat projekt. Där är det ljud. Vad är felet?

Har någon tips på vad som kan vara galet?

Hälsningar Andreas

Annons
Postat

Jag vet att det kan bli så när man importerar spår från olika mjukvaruprogram. Men då var jag tvungen att gå in och importera spår för spår.

Vet inte om det kan vara det.

Annars kolla masterregeln så inte den står på noll 😎

Postat (redigerat)

Hej!

Jag har testat allt under Device Setup, VST Connection och spåren. Jag får signal från allt i projekt window, från keyboarden, volymutslag från spåren. Men inget ljud alls... Jag laddar in ett annat projekt. Där är det ljud. Vad är felet?

Har någon tips på vad som kan vara galet?

Hälsningar Andreas

Är det du som skapat proj från början? Har det funkat tidigare?

Är spåren routade till stereo out?

Finns automatisering som står på noll?

Vad händer om du skapar nytt spår från början- får du ljud?

"ful-lösning":

Har du bara problem med ett projekt och inte kan/orkar gå till botten med det, skulle du kunna starta med ett nytt proj eller göra en template på ngt gammalt och starta där ifrån, importera etc.

Du har testat en del redan verkar det som.

Redigerat av laban1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.