Mossman Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 (redigerat) LÅTNAMN: ? ARTIST/GRUPP: Mossman GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 29sek KOMPOSITÖR: Mossman PRODUCENT: Mossman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: <1MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Väldigt tidigt stadium på en låt som jag inte vet om jag ska gå vidare med. Mitt midiklav. är inne på lagining 😆 så det blir färdigproggade trummor och akustisk gitarr + sång. Ska jag fortsätta och hur? Blir jätteglad för tips. Mvh Mossmannen, på en sten nära dig! Redigerat 29 mars 2005 av Mossman
Håkan Ekberg Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Lät bra det där. Önskar bara att jag kunde ge dig något vettigt tips. Håkan
Orient Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Är inte van vid såna låtar, men jag tycker att du ändra kören som kommer in. Mer kan jag inte säga nu. Hoppas man får höra en längre version snart. Bye
Egghuvud Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Jo då. Helt klart användbart. Skulle lägga mer krut på trummorna dock. De låter inte så kul nu. Synd att midiklavvet är på lagning. 🙂
djonas Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Låter bra men som påpekats innan...fixa trummorna. 🙂 Lite bas hade inte heller varit fel. 🙂 Mvh / djonas
Ken Kängström Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Mer kompression på sången. Den försvinner ibland. Bra låt.
Claesson Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 En radio hit va!? Den är helt ok. Har inte mycket mer att tilläga av föregående inlägg. Kör på..
Mossman Postat 30 mars 2005 Trådstartare Postat 30 mars 2005 Tack för all kritik. Blev inspirerad att fortsätta tack vare er!!! 😄 Har dock inte hunnit börja ännu. Ska spela in allt på nytt igen, eftersom det förra var mest en slaskinspelning på en idé. Saknar dock fortfarande min midiklave. så det känns tungt!!! Tack igen! /Mossmannen
karl Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Tycker mig få vibbar way back, i mina öron ligger kompet för hårt på...gör det lite mer laidback så blir det mer luft och sången får mer utrymme....Du sjunger bra och bra låt 😄🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.