Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som de flesta e det snart dags att byta dator, har idag AMD64 DUAL Core 2Gb Ram/ WIN Xp/Sp3...

Har läst mig fram att till de flesta väntar med att uppgradera sig till windows pga av alla mjukvara ännu inte är kompatibelt med 7an...så detta bli 2 frågor!!

1.) vilken dator bör jag köpa med bra kraft,snabb processor, stabil och passande aggregat?

kör med Firebox som lljudkort, Cubase 4 samt en del pluggar /budles.. så som Waves Diamond /Izotope/m.m

Har även Ezdrummer samt SD!

2.) Vilken Windowsversion är passande? Känns som Vista lika är lika bra att glömma.. har aldrig gillat vista !

Mkt bock å tack =)

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Windows 7 och 8 är nemas problemas, stabilare än äldre Windows OS.

Båda OS funkar fint till musik.

På frågan vilken dator du skall köpa så är det väl en budget fråga. Vad får den kosta?

Skall du spela spel på den?

Postat

Spelar endast spel på mitt XboX, men det e knappt ja gör det... behöver åtminstonde 4kärnig processsor... skärm har jag..men skall köpa en till i modell större.. om inte den man köper e stor nog... priset vete fasen, men inte FÖR mkt. Har tänkt bygga ihop eget som denna jag har nu med prylar från Komplett.se. Men vet inte riktigt vad jag kan tänkas behöva =/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.