Falconshield Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 (redigerat) OBS - JAG HAR FUNNIT MIN SÅNGARE, TACK ALLA SOM VISAT INTRESSE! Hej! Josef Falkensköld heter jag, och jag skriver ett soundtrack till ett spel som kommer släppas nästa år. Ett av spåren kommer vara en riktigt låt med text och sång och stilen är big band swing, tänk Las Vegas, Frank Sinatra etc. Du behöver känna till stilen, ha en varm röst, skönt vibrato och ett djup i rösten(låten är inte särskilt låg, pratar mer om tonen i rösten). Låten kan i detta skede transponeras så den passar ditt röstläge. Intresserad? Skicka då följande information i ett mail till - josef@falconshield.com : Vem du är. Arbetsprov. Ersättningsförslag. Hoppas det låter intressant! 🙂 MVH / Josef Redigerat 7 november 2013 av Falkensköld
Mojje Cruncher Andersson Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Andreas heter snubben du ska ha.... Ska se om jag hittar hans kontaktuppgifter. Piiz!
Falconshield Postat 2 november 2013 Trådstartare Postat 2 november 2013 Andreas heter snubben du ska ha.... Ska se om jag hittar hans kontaktuppgifter. Piiz! Gärna det 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.