evilrocker Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Jag börjar väl då, hoppas att bygga ut med en modul till... minst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 (redigerat) Mmm, lyser härligt i mörkret.. snart är det jul ! Rack-granen är årets julklapp ! 😛 Redigerat 26 oktober 2013 av laban1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Fy fasen vilken 'anti-mjukvara-tråd' 😄 ONT: Du har både Rosetta och Ensemble, Evil. Använder du båda? Varför/hur osv .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 26 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2013 (redigerat) Fy fasen vilken 'anti-mjukvara-tråd' 😄 ONT: Du har både Rosetta och Ensemble, Evil. Använder du båda? Varför/hur osv .. Haha 😄 ja verkligen. Jag tycker Rosettan e kalasbra! Kör hela mixen igenom Rosettan -> Alan Smart C1 -> Api 5500 -> Rosetta. Sen behöver jag den även för att kunna spela in tio kanaler trummor. Kommer nog dock att byta ut Ensemblen och Rosettan mot Lynx Aurora 16 med thunderbolt. Redigerat 26 oktober 2013 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Fuck you evilrocker haha.. Jag vill också ha massa gamla goda saker 🙁 Men det svider att de grejer du har kostar typ 20.000kr st haha ^^ Väldigt fint! Har själv inga bra bilder, så de här får duga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 26 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2013 Fuck you evilrocker haha.. Jag vill också ha massa gamla goda saker 🙁 Men det svider att de grejer du har kostar typ 20.000kr st haha ^^ Väldigt fint! Har själv inga bra bilder, så de här får duga http://www.youtube.com/watch?v=7w3k5W1CZo4 Hehe ja men snart kommer det svida i plånboken igen, ska fan köpa en Bricasti 😄Din video ser ju asbra ut! Ta några snygga bilder också och dela 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 26 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2013 Mixar dumed det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Mixar du med det? är inte det mot reglarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 är inte det mot reglarna? Inte då. Fysiska rattar är så mycket roligare än en mus? 😲😆😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Bästa tråden hittills. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Varför så mycket jox när det finns mjukvara? ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 oktober 2013 Dela Postat 26 oktober 2013 Den där Yamahaeffekten ser ut som min Yamaha TX81Z-synth. Samma tidsperiod? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Inte då. Fysiska rattar är så mycket roligare än en mus? 😲😆😄😛 HAH!! Hehe ja men snart kommer det svida i plånboken igen, ska fan köpa en Bricasti 😄 Din video ser ju asbra ut! Ta några snygga bilder också och dela 😄 Ska försöka haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonyS Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Nej, det där är en racket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Här är mitt: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 27 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2013 (redigerat) Den där Yamahaeffekten ser ut som min Yamaha TX81Z-synth. Samma tidsperiod? Det är ju en Yamaha Spx90 🙂 Varför så mycket jox när det finns mjukvara? ☺️😑 Rätt bra andrahandsvärde på hårdvara? Här är mitt: 🙁 tomt Redigerat 27 oktober 2013 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Mjukvaran är nog bra de är väl ganska exakta kopior öå gamla analoga burkorginal. All mjukvara verkar vara gjord för att kopiera gammelprylar. Allt går ut på vintage o vintage o vintage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Allt går ut på vintage o vintage o vintage. Ja varför ändra på ett framgångsrikt koncept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Mjukvaran är nog bra de är väl ganska exakta kopior öå gamla analoga burkorginal. All mjukvara verkar vara gjord för att kopiera gammelprylar. Allt går ut på vintage o vintage o vintage. Njarrrr. Håller inte riktigt med. Det är mest att de som efterapar en äldre burk oftast är mer populära, tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Det är ju en Yamaha Spx90 🙂 Spx90 kom 1986 och tx81z kom 1987. Samma tidsera, så det är väl därför de har en yttre design som påminner om varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 (redigerat) Här kommer mitt! Räknade lite på't och det är cirka 120000:- i racket haha! B.la Crane Song Spider (8ch preamp) Prime SSL kompressor Prime 1176 SSL Alphalink m. UBK Gaintrain (ej på bild) Focusrite Octopre Le Redigerat 27 oktober 2013 av crillemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 27 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2013 Här kommer mitt! Räknade lite på't och det är cirka 120000:- i racket haha! B.la Crane Song Spider (8ch preamp) Prime SSL kompressor Prime 1176 SSL Alphalink m. UBK Gaintrain (ej på bild) Focusrite Octopre Le Grymt! 😄 Spx90 kom 1986 och tx81z kom 1987. Samma tidsera, så det är väl därför de har en yttre design som påminner om varandra. Stämmer, rätt snygg hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 (redigerat) @EvilRocker Ditt är ju också himla fint. Jag hade nog gärna haft mig en 5500 eq 😄 Fan att ingen bygger en klon, jag läste att i delar kostar en 550(mono) cirka 100dollar i delar.... Redigerat 27 oktober 2013 av crillemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 27 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2013 @EvilRocker Ditt är ju också himla fint. Jag hade nog gärna haft mig en 5500 eq 😄 Fan att ingen bygger en klon, jag läste att i delar kostar en 550(mono) cirka 100dollar i delar.... Men beg går väl att hitta, kolla classifieds? Funderade ett tag på att byta ut den mot en Sontec MEP-250EX men jag gillar api'n starkt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Jag har en sån här och det duger gott. Jävla snobberi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Jag har en sån här och det duger gott. Jävla snobberi. Haha ja jävlar 😄 Den hade man glömt bort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.