Jump to content
Annons

Då är det igor

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det e [url="http://

Redigerat av Burnin Sven
Annons
Postat (redigerat)

Ja

Vilken kö d

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

iOS?

Edit: Med ändrad rubrik från nåt med "kan köra alla OS" så blir mitt inlägg obegripligt. :-)

Redigerat av Erik dP
Postat (redigerat)

Ska nog testa Mavericks

Redigerat av Burnin Sven
Postat

Hupp. Nu såg jag att mitt inlägg kan tolkas som att jag menade att Nilsson har hjärnbrist.. det var inte alls så jag menade. Var bara lite ordvitseri utan någon djupare mening.

Postat (redigerat)

Jora men

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

Fast jag fattar inte ett smack om av vad tråden handlar om, så jag vet ju inte om jag ska vara intresserad eller inte 😉

Edith:

Det är fusk att redigera en obegriplig tråd till något begripligt.. 😉

Redigerat av D Vibe
Postat (redigerat)

Jo fan det funkar.

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

Det finns nog bara det här än så länge och jag tror dom i första skedet gjorde 500 moderkort eller nåt. Thunderbolt funkar i alla fall för skärm och det är ljud oxå men säkert även för annat. Hdmi och dvi funkar också och det är ljud även på hdmi. Kort sagt grafiken funkar helt ok inte hd direkt men det beror nog på att jag köpte en billig 50 tunnare. Så man kan klara sig som det står och går om man vill men då vill man nog snabla ut ljudet från tv till en stärkare så blir det bra för det blir ju tv högtalarna annars. Men som sagt det är ju lite skötsamma då det åker dit ett fw kort så länge.

Billig mac kopia eller ej ja det kan man ju diskutera men det är allt på det här som usb3 fw både 400 och 800 dvi samt hdmi och två thunderbolt portar samt bra nätverkskort. lite dyrare än ett standard gigabytekort men det är det värt det blir ju ändå en jäkligt unik maskin och ett jäkla mycket bättre pårid än för en riktig mac. Och installation eller updateringsstrul heller vilket är guld.

Skriver detta från den nu och os x mavericks glider på så fint så uj uj.

Redigerat av Burnin Sven
Postat

Stabilitet, den där proffsiga känslan som får en att jobba snabbare, göra bättre mixar och så är ju ljudet bättre...;-)

Postat (redigerat)

bara preview versionen dessvärre

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

Det här är ju en pc men den första du bara kan slänga i skivan och installera och allt funkar utom onboard sound men om man vill ha det så ska det vara en lätt fix tydligen. Sen kan man ju köra win oxå men det går ju på en mac oxå.

Edit och kredit ljudet funkar oxå nu fick ladda hem grejor så var det klart.

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

Nja

Redigerat av Burnin Sven
Postat

Skämtade bara lite...

Hoppas det funkar bra...= )

Postat

Det är lugnt jag tog det så oxå. På grund sv förhoppningsvis tillfällig idetorka så får man väl leka med tekniken istället. Är inne på tredje burken bara så det är nog bara tillfälligt haha

Postat

Jag har hört att Mavericks har lite bättre ljud än mountain lion, läste lite av Martins inlägg så jag har börjat testat ljud i olika OS och det är ju som natt och dag 😄

• Gilla 1
Postat

Jag har hört att Mavericks har lite bättre ljud än mountain lion, läste lite av Martins inlägg så jag har börjat testat ljud i olika OS och det är ju som natt och dag 😄

Ah?! Är det därför alltså? Tyckte jag hörde en viss diskanthöjning, mer umf, och rörkänsla, lite värme, rund fin diskant och mer botten.

• Gilla 1
Postat

Ah?! Är det därför alltså? Tyckte jag hörde en viss diskanthöjning, mer umf, och rörkänsla, lite värme, rund fin diskant och mer botten.

haha 😄
Postat (redigerat)

Har ingen koll vad ni på inteltiden (guschelööv)).

Redigerat av Burnin Sven
Postat

Har ingen koll vad ni pratar om men det är bra grejor det här så jag köpte ett till. Snacka om 32 kärnors maskinpark med mina tre i7 maskiner. Har ett par lite äldre quadcore maskiner oxå och två p4. Så här täcker vi hela tiden från och med apples insteg i inteltiden (guschelööv)).

Äh vi skoja lite bara 🙂 gött att det funkar 🙂
Postat

Ok och tack jo den funkar över förväntan faktikt.

Postat (redigerat)

Nån som vet vad det kan vara för fel?

Redigerat av Burnin Sven

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.