Jump to content
Annons

Behöver du hjälp med mixning och mastering? Kostnadsfritt!

Recommended Posts

LastRoninStudios (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej Studio forum,

Eftersom att jag är ny på forumet så passar jag på att köra en kort presentation om mig själv, med meningen är att presentera mina tjänster för er - så denna tråd blir både och.

Jag är;

En 26-årig man, bosatt i Stockholm med fru och dotter. Kort och gott!

Vad erbjuder jag?

Jag har precis startat min verksamhet som jag kallar "Last Ronin Studios", som just nu är en "officiell arbetstitel".

Jag erbjuder mixning och mastering, helt kostnadsfritt - enkelt sagt; jag vill skapa kontakter, arbeta med artister och visa vad jag kan och få nöjda kunder. Det finns ingen anledning för mig att ta betalt.

Min erfarenhet;

Jag ligger på hobby-nivå, redo att jobba uppåt. Jag började med att producera min egen musik för över 10 år sen.

Jag jobbar i Avid Pro Tools och PreSonus Studio One.

Jag har ingen hemsida just nu, jag har inget material jag jobbat med att visa upp, detta är en helt ny start - så har du musik du vill ha hjälp med att få mixad och mastrad, så hör av dig - det är kostnadsfritt.

Gratis är inte alltid bäst, men;

Ett kontrakt kommer att skrivas mellan båda parter före varje jobb. Kontraktet kommer att vara tydligt med att om du som kund inte är nöjd med resultatet så kommer materialet du gett mig att tas bort helt.

Alla musikgenrer är välkomna;

Vi går igenom allt tillsammans så du får exakt det resultat som du önskar.

Just nu är det enkelt, det finns ingen hemsida - jag nås enklast via e-post, PM eller direkt i tråden. Hör av er!

Med vänlig hälsning,

Last Ronin Studios Stockholm

LastRoninStudios@gmail.com

Redigerat av LastRoninStudios
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.