Itzhak Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Han vär äldre än mig. Jag 18 han 19. Jaså dui trodde att jag satt och dissade nån 13åring? jaha. du är inte mer än 18? du får akta dig ifall han visar sig vara någon snuskgubbe som försöker få kontakt med dig.. men, jag är inte så mycket för att skratta åt folks okunnighet, även om det handlar om någon som försöker hävda sig.
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 (redigerat) jaha. du är inte mer än 18? du får akta dig ifall han visar sig vara någon snuskgubbe som försöker få kontakt med dig.. 😛 men, jag är inte så mycket för att skratta åt folks okunnighet, även om det handlar om någon som försöker hävda sig. Men då skiljer vi oss åt lite där för folks okunskap i kombination med ett behov av att hävda sig tycker jag är ganska skrattretande. Edit: Nej för att få någon sömn inatt så utgår jag helt enkelt från att alla som inte svarat tyckte det var kul. Jag kan väl fan inte vara den enda som tyckte det var lite underhållande? Redigerat 29 mars 2005 av Shadows
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 (redigerat) Är du säker på att han du snackade med är 19 år då? 😛 Vet inte hur förtrogen du är med lunarstorm men P19 (Pojke 19) står det. Man får väl vara bra misslyckad om man ljuger om sin ålder där eller? Redigerat 29 mars 2005 av Shadows
hackeman Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Är du säker på att han du snackade med är 19 år då? 😄 Vet inte hur förtrogen du är med lunarstorm men P19 (Pojke 19) står det. Man får väl vara bra misslyckad om man ljuger om sin ålder där eller? Ehh.... så du tror att alla är ärliga om sin ålder på Lunar? Och att alla som säger sig vara tjejer oxå är det IRL? 🙂
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 Är du säker på att han du snackade med är 19 år då? 😄 Vet inte hur förtrogen du är med lunarstorm men P19 (Pojke 19) står det. Man får väl vara bra misslyckad om man ljuger om sin ålder där eller? Ehh.... så du tror att alla är ärliga om sin ålder på Lunar? Och att alla som säger sig vara tjejer oxå är det IRL? 🙂 Det känns mer som du beskriver en sexchat hacke.
Reason Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Är du säker på att han du snackade med är 19 år då? 🙂 Vet inte hur förtrogen du är med lunarstorm men P19 (Pojke 19) står det. Man får väl vara bra misslyckad om man ljuger om sin ålder där eller? FG58, är det ful gubbe på 58 år 😄
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 Reason 😄 Såna fördomar ni har. Hacke jag har aldrig haft skäl att tro att någon som jag någonsin pratat med på Lunarstorm inte är den den han eller hon utger sig för att vara. Precis som på Studioforum så finns det säkert folk som reggar falsknamn för skojs skulle och en eller två pedofiler finns säkert också men förutom det så tror jag det är rätt chill. Du är ju själv inte där så det är rätt roligt att du drar en 🙂 för att verka insatt 🙂
Majken Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Steinberg är en tillverkare som förutom att stå bakom PC standarden VST (som inte funkar på Mac om du inte har en konverter t.ex. FXPansions VST -> AU adapter). Hmmm... VST fungerar jättebra på Mac och är inte ett PC format. Logic stödde VST fram till v6 där man valde att enbart köra på sitt egna format. Cubase stöder dock fortfarande VST på Mac, konstigt vore det förvisso annars. Hur ProTools (som har fler pluggar till Mac) och Reason (som vad jag vet är identiskt på Mac och PC) skulle vara en fördel för PC som plattform är bortom mitt förstånd. På vilket sätt fungerar Cubase sämre på Mac förresten? Cubase funkar till Mac men inte lika bra. Till vilken plattform det är bäst integrerat? Det är ingen skillnad serru eftersom det är samma program Jag är förvirrad... Tycker ni också att människor som uttalar sig om saker de inte är insatta i är roliga? Jo, faktiskt. (Och nej, jag försöker inte vara elak. Bara lite smådjävlig.) /Majken
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 (redigerat) Jag visste att jag inte skulle sagt något om Mac. Edit: Jag ger upp. Jag hade fel. Mycket fel uppenbarligen. Ska gå och hänga mig nu. Redigerat 29 mars 2005 av Shadows
Per_a_55 Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Hm, man kan ju diskutera om diskussionen var rolig elelr ej oavsett var den förts någonstans. Hade den varit roligare om den förts här? Själv så begrep jag nog ännu mindre än Lunargrabben, men det är därför jag har gått med här för att lära mig. Det som däremot var rätt kul, var diskussionen i den här tråden...... 😏
Linus Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Ärligt talat har jag övervägt att regga mig på lunar bara för att 1) kunna lära mig och lära ut trix till sambons grabb (så att han kan impa på sina polare/polarinnor), och 2) för att ta tempen på tonårstrenderna. Visste ni t.ex att underscore ("_") är "inne"? 😏 Kidsen använder underscore lite här och var i sina nicks för att "det är snyggt".. snacka om att man känner sig gammal när man förklarar att och varför underscore används istf mellanslag. 😄 Hahahahahahaa! 😄 "Tonårstrender? Men orka!! Du är så aegd hacke! OMG!" By the way. Jag använder Lünar och skäms inte för det... Kika gärna in: 🙂 leenuss@lunarstorm
hackeman Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Du är ju själv inte där så det är rätt roligt att du drar en 😆 för att verka insatt Precis så. Först skriver jag att jag funderar på att regga mig för att lära mig om Lunar, och sen försöker jag verka insatt i Lunar. Not. Klart jag inte är lika insatt i Lunar som du (paus) men gissningvis surfade jag Internet långt innan dig. Du är roligare i tråden där du skrev nån textrad om att jag gillar "a lot of men i stjärten", där du tycker dig vara insatt i min sexuella läggning. 😛
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 Precis så. Först skriver jag att jag funderar på att regga mig för att lära mig om Lunar, och sen försöker jag verka insatt i Lunar. Not. Klart jag inte är lika insatt i Lunar som du (paus) men gissningvis surfade jag Internet långt innan dig. Du är roligare i tråden där du skrev nån textrad om att jag gillar "a lot of men i stjärten", där du tycker dig vara insatt i min sexuella läggning. 😆 Så eftersom du är äldre än mig så har du rätt? The stjärten hacke, the stjärten
hegobald Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 (redigerat) aZZå JAG har FunNitZ på lUNar zEn 1997, JaG tYkkEr Att bOLIBoMpA e bRa...... *pözZa* säRKILlt PEttZonz katt då... *pözzA* oCH DEzZuTOm gILLAr ja TRaNCe och annAN iBIZa MUzIK... *PöZZA* ocH ja Kunde VARA FaRzA tIll mAJOrTIteTEn Av MedLEMar i dETTa fORuM... MaN blir GaMmaL dEN DaG maN ZLutaR VArA UNG......... *PözZa* nUmeRA E Ja mogeT unG...... *PözZA* Så De zå *naaaw* Och vill ni skriva som lunarkidsen så finns facit på http://lunarizer.tapiren.org Ha en trevlig kväll kids !!! Natti från gubben! 😆 Redigerat 29 mars 2005 av hegobald
hackeman Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 Så eftersom du är äldre än mig så har du rätt? Ja, din dumma gök. Eftersom jag har mer erfarenhet har jag rätt.
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 Så eftersom du är äldre än mig så har du rätt? Ja, din dumma gök. Eftersom jag har mer erfarenhet har jag rätt. Tar tillbaka allt.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 tråden heter "folk som inte vet saker är roliga" det är så sorgligt ironiskt 🙂
Shadows Postat 29 mars 2005 Trådstartare Postat 29 mars 2005 tråden heter "folk som inte vet saker är roliga" det är så sorgligt ironiskt 🙂 Jag vet att jag blivit ägd. Stör salt i såren bara. Sparka på den som ligger ner. Spotta på min grav. etc
Diwic Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Visste ni t.ex att underscore ("_") är "inne"? 🙂 Kidsen använder underscore lite här och var i sina nicks för att "det är snyggt".. snacka om att man känner sig gammal när man förklarar att och varför underscore används istf mellanslag. 🙂 Det_är_klart_man_måste_komma_med_nåt_nytt_när_tillåmed_gamla_gubbar_som_vi_använ der_smilies. Och_VeRSalGeMENt_Är_jU_bARa_sÅÅååÅå_UtE! *lEeEr* *läser igen* Hmm...menar du att de bryter på fel ställen? Så att jag borde heta Di_wi_c och du hac_kem_an? // David
Egghuvud Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 (redigerat) tråden skulle kanske haft tillägget, "men som tror att de är experter ändå". Jag tyckte din ursprungliga diskussion var rolig shadows, om det är till någon tröst. Det är alltid kul att sätta besserwissertyper på plats. och det var väl egentligen det som du menade, innan messerschmittarna här började blanda in Lunarstorm och annat oväsentligt. Sedan kanske det fanns några luckor i ditt eget resonamang. Men du hade tillräckligt mycket för att få killen att fatta att han kanske inte var värsta experten. Sedan tycker jag att du visar din egen mognad genom att vara ödmjuk tillräckligt för att erkänna dina tillkortakommanden. Det är ju det som är skillnaden. På dem igen bara .... 🙂 Redigerat 30 mars 2005 av Egghuvud
Per_a_55 Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Underscore är faktiskt rätt kul. Följande kanske inte passar riktigt i den här tråden, men det handlar ändå om någon som trodde att han begrep något och som sedan blev rätt kul.... På mitt jobb har vi support i flera nivåer. Det första är ett inhyrt företag som kan svara på i princip allt om hur man startar om datorn, resten skickar dom vidare. I det här fallet var det en användare som ringde in och felanmälde en term så supportmottagaren skrev ned felanmälan och mailade det vidare till oss. Felet handlade om en term som vi kan kalla SIG_PRODUKT_GITARR och i det mail vi fick från supporten stod det: - Det är fel i sig Anders går produkt Anders går (igen?) gitarr? Användaren verkar inte veta vad han talar om, ni får ringa upp honom för det är helt obegripligt. - Vi hade speciellt roligt åt den stackars Anders som fick gå flera gånger. 😄🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.