cborg Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Musik kan vara underbart subjektiv och skapandet av musik fritt och utan regler. Och det är roligt att dela med sig och få ta del av andras erfarenheter och upplevelser. En del av det korsar in på tekniska bitar och ibland hamnar vi helt i dom tekniska bitarna. I verkliga livet ännu oftare. Då kan det vara bra att ha en struntpratsdetektor som skiljer på struntprat, kanske funkar och funkar. Vetenskapen är en sådan detektor. Den har sett tlll datorer fungerar, flygplan flyger, dödliga virus inte längre dödar och mycket mer. Så ibland är det även relevant här på forumet tycker jag (plus att jag gillar sånt här men det är förmodligen alldeles för uppenbart ...) och denna lilla film är 15 väl värda minuter. https://www.youtube.com/watch?v=eUB4j0n2UDU 1
joachime Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Bra! Då kan vi länka till den här tråden nästa gång. 🙂
cborg Postat 20 oktober 2013 Trådstartare Postat 20 oktober 2013 Absolut. Och jag använder den på mig själv också. Verkar tyvärr vara nödvändigt ibland 😄 men man är ju bara människa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.