hellfog Postat 21 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 21 oktober 2013 Är det inte det som händer i tråden redan? Nej, räkna ihop poängen (rösterna) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Nej, räkna ihop poängen (rösterna) Ja det verkar som ingen mer orkar rösta...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Nån fler kanske orkar 😕 I annat fall är det bara räkna ihop rösterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 21 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 21 oktober 2013 Vinnare The Abyss: 28P, stort Grattis. Blue Forests: 2 3 3 4 1 1 3 = 20 Forthestars: 2 2 1 2 4 3 = 14 Output 201-2: 1 2 1 2 1 1 1 = 9 The Abyss: 4 4 4 3 3 5 5 =28 PS: Nästa gång ni röstar gör, gör inte flera inlägg med röster, och sedan ändra er. Ändra original inlägget i ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 oktober 2013 Dela Postat 21 oktober 2013 Grattis till vinnaren! 🙂 Jag låg bakom blue forests. Fick iden vid en stilla kopp kaffe vid köksbordet. Hade riktigt kul när jag spelade in. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amis Postat 22 oktober 2013 Dela Postat 22 oktober 2013 Vinnare The Abyss: 28P, stort Grattis. Blue Forests: 2 3 3 4 1 1 3 = 20 Forthestars: 2 2 1 2 4 3 = 14 Output 201-2: 1 2 1 2 1 1 1 = 9 The Abyss: 4 4 4 3 3 5 5 =28 PS: Nästa gång ni röstar gör, gör inte flera inlägg med röster, och sedan ändra er. Ändra original inlägget i ställe. Poängsystemet var tokigt redan från början. Därför ändrade folk sina poäng. Modifiering kallas sånt 🙂 Men hur presenterade du vinnaren? Andra plats högst upp och vinnaren längst ned?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 22 oktober 2013 Dela Postat 22 oktober 2013 Grattis till vinnaren! 🙂 Jag låg bakom blue forests. Fick iden vid en stilla kopp kaffe vid köksbordet. Hade riktigt kul när jag spelade in. 🙂 skönt, röstade på dig! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 oktober 2013 Dela Postat 22 oktober 2013 skönt, röstade på dig! 🙂 Tack tack. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 22 oktober 2013 Dela Postat 22 oktober 2013 Tackar för gratulationerna! Det var jag som gjorde Abyss, Carl Cadello bidrog lite också. Inte så jättemycket jobb nedlagt, 3-5 timmar kanske, lade ganska mycket jobb i slutet på att få till nåt 'skoj' eko med vattenljudet, men det 'rann ut i sanden', eg ville jag ha ett slurpljud som när vattnet rinner ur ett handfat men visste inte hur man gör.. 😉 Kanske inte så avslappnande låt ändå men ganska skön stämning tycker jag själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 22 oktober 2013 Dela Postat 22 oktober 2013 oj har visst försovit mig. Missade tydligen röstandet. Grattis Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Dela Postat 8 november 2013 Oj jag råkade visst slumra till lite. Grattis till vinnaren! Woho! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 9 november 2013 Dela Postat 9 november 2013 (redigerat) Tackar frågade en kompis som dyker om han inte hade nån film så han använde låten, blev ganska bra tycker jag: Redigerat 9 november 2013 av flabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 9 november 2013 Trådstartare Dela Postat 9 november 2013 Poängsystemet var tokigt redan från början. Därför ändrade folk sina poäng. Modifiering kallas sånt 🙂 Men hur presenterade du vinnaren? Andra plats högst upp och vinnaren längst ned?! Fast det är bättre att Modifiera samma post, och inte göra flera stycken. Vinnaren är längst upp, sen är det bara låt placeringen från tävlingen med poäng, ej i vinnande ordning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.