Jorydberg Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 Hej! Jag heter Johanna och har sedan några månader tillbaka jobbat stenhårt med Logic för att kunna skapa min egen musik. Främst är det pop/electro/electropop jag vill hålla på med, tänk Icona Pop och den typen av mix mellan sång och electro-dropp. Men eftersom jag är enda personen i min bekantskapskrets som producerar musik vore det sjukt nyttigt och kul att hitta någon/några andra producenter att utbyta idéer med, på både redan existerande låtar men också bara spåna idéer. Eftersom jag inte har hållit på så länge med proddandet är jag törstig efter all input och inspiration som går att få. Så, skulle du tycka det var kul att skicka emellan filer, låtar och idéer för att kunna utvecklas? hör av dig! Ha det gött, Johanna
wickoo Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 Hej jag är alltid intresserad av samarbeten! tyvärr använder jag reason och windows men det kanske är aktuellet ändå? har inte provat logic förövrigt, men har provat ett par andra musikprogram och de flesta verkar ha mycket gemensamt tycker jag..
LaBrea Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 Hej! PM'a gärna om du har någonting som du håller på just nu eller någonting som du har gjort innan. Sitter med Logic som bas när jag proddar och skriver och det är alltid kul att bolla grejer. Sjunger du själv?
Martin Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 (redigerat) Hej. Jag börja precis med en period av musik på datorn och är sjukt intresserad av att snacka och dela lite visioner/tips/tankar, du kan adda mig på facebook om du vill så kan vi snacka i chatten! Själv är jag mest för EDM men gillar allt. Redigerat 8 oktober 2013 av Martin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.