Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Då är klockan fem, men det känns mer som elva... För givetvis har man vänt på dygnet totalt.. Imorgon börjar jobbet igen 😱

Men fasen vilken underbar helg det har varit! 😕

Hoppas ni allihopa har haft en lika underbar påsk som jag 🙂

Fast den hade gärna fått vara lite längre... *suck*

Annons
Postat

Hmm, jag tycker det ser ut som om båten är en tremastare på den vänstra och en fyrmastare på den högra, men jag kan se fel.....man måste nog kolla rätt noggrannt..

Postat
Hmm, jag tycker det ser ut som om båten är en tremastare på den vänstra och en fyrmastare på den högra, men jag kan se fel.....man måste nog kolla rätt noggrannt..

Ja, det tog ett tag att hitta.... 😉

Postat
Här har ni nåt att roa er med innan jobbet imorgon:

http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html

Finn tre fel..

baaaah... helvete vad du skräms 😄

Du skulle ju inte avslöja... 😛

Jag skickade den till min sambo igår kväll och skruvade upp hennes högtalare på max när hon inte såg det... men synden straffade sig själv, hon kollade inte länken förrän i morse varpå jag blev väckt av detta fasansfulla skri... 😄

Postat

Hehe 😄

Testade länken här på jobbet... Fasen vad glad jag är att jag inte hade hörlurarna på mig, höll på att flyga av stolen i alla fall 😄

Är lite farliga dock, min syster hade garanterat börjat gråta om jag skickar den till henne, men det ska bli kul att se hur jobbarkompisarna reagerar 😛

Postat

Nog var det ett vackert motiv ett tag....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.