nurfen Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Jag är en 20-årig Oasis- och Lifehouse-beroende kille från Stockholm som för tillfället är arbetslös och har fått upp ögonen för musikskapande. Intresset väcktes för första gången till liv i slutet av gymnasiet för snart 2 år sen, då jag som projektarbete skulle göra en låt. Eftersom jag varken hade erfarenhet, utbildning eller någon egentlig kunskap alls så blev det här lite halvdant.. Låten kan ni ladda ner Your browser does not support the HTML5 audio tag . Det låter lite illa då och då, vilket beror på att jag inte kan spela ett enda instrument! 🙂 Efter detta så väntade jobb, jobb och lite mer jobb, så intresset svalnade. Nu har jag massa tid över och hamnade här.. Där tiden försvinner 😉 Ska köpa en akustisk gitarr och förhoppningsvis lära mig spela också.. Hmm. Nåja. Hej! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 morsnign Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Välkommen! ÄR det du som sjunger låten? Rösten är riktigt skön måste jag säga! Lite otydligt uttal men skön klang 🙂 Och det va absolut inte dåligt proddat för att vara första gången 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Tjena tjena. Jag måste säga att låten faktiskt var riktigt skön... Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Hej och välkommen hit! 😱 Håller med dom andra, skön låt! Lifehouse är bra också 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 28 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 28 mars 2005 Tackar tackar, och kul att ni gillar låten! Dock är det inte jag som sjunger.. 😕 osiris: Yay! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Hejsan Hej 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Hejovälkommen Vad är en Nurf? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 29 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2005 demoniqus: Har inte en blekaste! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 ...Välkommen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 30 mars 2005 Dela Postat 30 mars 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 mars 2005 Dela Postat 30 mars 2005 NARF! Välkommen! Oj, såg nu att det var nurf och inte narf... Jaja, jag bjuder på resten av det här inlägget ändå 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 mars 2005 Dela Postat 30 mars 2005 Välkommen. Håller med alla om att låten var skön även dom det inte är min stil riktigt. Lycka till med gitarrspelandet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.