crillemannen Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 (redigerat) Tjo, Jag fick äran att mixa och mastera Vildhjartas nya släpp. Riktigt duktiga musiker men jag förstår att det nog inte lär falla alla på läppen menmen.. Detta är även mitt första majorbolagsjobb så det är extra kul 🙂 Fråga på om ni undrar något. Thousands of Evils (Digital EP) Redigerat 30 september 2013 av crillemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 Riktigt bra EP. Hade föredragit en LP. Hade nog föredragit att dom inte bytte riff lika ofta, hade blivit mer hypnotiserande effekt dock.. mer atmosfär än innan, mer suggestiv upplevelse inte lika mycket in your face some innan. produktionen eller mixen kan jag inte uttala mig om då varken spotify eller youtube har represntativ ljudkvalite. Iallafal icke premium version men sorry ger inte spotify ett öre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 1 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2013 De släpper epn på LP i en mindre upplaga 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 jag menar alltså ett helt album inte en ep 🙂 Alrdrig varit ett stort fan av Eps 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 1 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 1 oktober 2013 Ah ok då är jag med haha. Den är ju trots allt cirka 30min vilket är ungefär lika långt som en del skivor jag gjort 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 15 oktober 2013 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2013 Jag bumpar här, 2 svar på 700views?? haha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 8 november 2013 Dela Postat 8 november 2013 Hör inte texten riktigt, men det gör man aldrig i denna genren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.