Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite nyfiken på nya Surface (pro) 2 med de häringa olika blades:en. Såg att det var åtminstone en musikinriktad blades-variant på g. Vad tror ni?

http://www.wpcentral.com/meet-surface-music-kit-new-blade-concept

Älskar controllers, men har aldrig blivit vän med touch-grejen på padda eller telefonen. Särskilt inte på musikskaparsidan (även om jag gillar mina syntar som har Ribbon).

Kunna ha en dockingsstation eller blades med sig kanske ligger mer åt mitt håll tänker jag, om jag ska byta ut eller uppdatera jobblaptopen om nåt år eller två.

Ni som kört surface med blades, vad tycker ni? Kanske nån som t.o.m. fått testa music kit-varianten i förtid?

Annons
Postat

Tillför kanske inte så mycket till tråden. Men, jag har en Surface PRO (v1) och det är ett galet bra bygge! Har även en iPAd3 och en kina-android och Surfacen är bättre på allt (utom vikt, batteritid och på pappret, skärmen).

Surfacen har ju dessutom ett par ytterligare dimensioner som inte iPaden eller Androiden har (det ÄR en riktig dator med riktigt Windows).

Postat

Det är alltid intressant att höra från de som verkligen har använt!

Har du kört med Touch/Type cover tangentbord något?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.